Rood haar hype; wat vind jij ervan?

Tegenwoordig hebben heel veel meisjes ineens rood haar. Eerst was het natuurlijk heel “emo” of “goffik” maar sinds Ariana Grande en andere celebs is het ineens normaal, mooi en hipster.
Wat vinden jullie van meisjes met geverfd rood haar?

Zelf vind ik het echt heel mooi (ik verf mijn haar al best lang rood) maar ik kan me echt heel erg irriteren aan de hele Ariana Grande hype die er gaande is. Dat bepaalde meisjes het eerst allemaal lelijk vonden en er nu zelf mee lopen :’)

ik hou er niet van… Sorry. Als je het van jezelf een beetje rossig of rood hebt vind ik het prachtig. Maar bij meisjes die het geverfd hebben ziet het er gewoon bijna altijd nep en cheap uit. Ik vind het alleen mooi als je het kastanjebruin hebt ofzo en dan met een rode tint of gloed erover.

maar dat je uggs en rood haar hebt wil niet meteen zeggen dat je Ariana Grande nadoet, ze doen het gewoon om dezelfde reden als jij het doet: ze vinden het mooi.
mensen hebben echt snel een vooroordeel …

Ik heb het ook niet gelijk over iedereen hoor (: Ik bedoel gewoon dat dat vaak de meisjes zijn die het vorig jaar nog emo vonden. Maar je hebt gelijk, ik zal het aanpassen.

-

Zoals het er nu staat komt het wel beter over wat je bedoeld ja ! :slightly_smiling_face:

@SHAKEITUP leukk

*weggehaalde foto’s*

Je moest eens weten hoe groot fortuin je in het behouden van rood haar moet steken.

De hype vindt ik btw reuze mee vallen. Ik ben toch vaak echt de enige redhead in de trein :stuck_out_tongue:

Ik ben van nature roodachtige en verf het juist omdat ik rood niet mooi vind. :3

Ken overigens zo’n meisje wat me altijd uitschold voor ginger ditdat en die loopt nu dus met felrood haar. :’)

De meeste meisjes waarbij ik het cheap vind, doen blijkbaar geen moeite om hun kleur te behouden. Vandaar dat ik het cheap vind. No offense.

Ja das, waar. Vooral als ze kleurspoeling gebruiken ipv verf en gewoon duidelijk hun eigen haar kleur eronder zie :confused:

Ik zie helemaal geen meisjes rond lopen met rood geverfd haar :’)
Maar het moet je gewoon staan, ik vind het opzich wel stoer!

Ik vind het héél irritant dat mensen het doen omdat rihanna of ariana grande het doen.
ik wil het zelf al heel lang maar durfde eerst niet, weet niet waarom niet eigenlijk.
en vandaag heb ik knalrode verf binnen gekregen, véél roder dan ariana grande.
als mensen vragen “Hoe rood?” dan zeg ik wel Rihanna-rood, omdat dat duidelijk is :’)

trouwens, ik zie hier bijna nooit iemand met rood haar :’) alleen mn beste vriendin, die het gister weer bruin geverfd heeft.

Ik heb van mezelf kastanje rood haar en ik vind die kleur van ariana grande geweldiggggggg!!! :upside_down_face:

Hier ben ik het ook mee eens.
Ik heb wel semi-permanente verf omdat dat beter is voor mijn haar :’) maar ik heb nu 4 potjes verf en shampoo en conditioner voor rood haar van een kappersmerk. als je rood haar wil, moet je het ook bijhouden.

Ik vind het echt mooi, maar dat vond ik vóór die hele hype (waar ik overigens niet echt veel van merk of zo) ook. Jammer genoeg zou het bij mij echt apart staan omdat ik een beetje donker ben. Ach ja.

ik vind natuurlijk rood haar heel erg mooi, maar van dat felle rood als Ariane Grande vind ik echt lelijk, sorry. Maar dat komt denk ik omdat ik sowieso niet houd van onnatuurlijke haarkleuren.

Ik vind het vaak niet mooi. Alleen als het van jezelf is en de enige bij wie ik het écht mooi vind staan is Ariana.
Vaak zie je dat het fake is en is het slecht gedaan en dat is lelijk.

Ik vind het wel mooi, ligt wel een beetje aan de persoon, het moet je wel staan. Ik hou wel van aparte haarkleuren, eens wat anders dan de rest, en de hype vind ik ook wel meevallen (tenminste in mijn omgeving)

Ik vind het zelf echt heel gaaf, had het ook al zo’n ±5 jaar terug voor het eerst.