rood haar, hoe combineren?

hooi iedereen (=
ik ga mn haar binnenkort rood verfen, alleen vroeg ik me af hoe ik het het best kon combineren… hebben jullie ideetjes?
wat ik tot nu toe heb:
-zwart hempje, witte oversized blouse en short
-mn abbey road shirt, met short en allemaal armbandjes

en verder heb ik geen idee…
alvast bedankt :grinning:
xx

Knal rood? (’:

Ik heb zelf rood haar (niet knalrood, maar meer bruin-rood) en zelf draag ik eigenlijk bijna nooit fel paars omdat ik vind dat dat niet mooi staat bij elkaar. Verder kun je voor harde kleuren als zwart gaan maar ook voor aardetinten zoals lichtbruin.

Ik heb ook rood haar, maar ik draag altijd zwart… dus dat is makkelijk. [En ik had knalrood haar… al is het nu meer oranje-rood.] Ik zou gewoon kijken wat past; sommige kleuren die er op het eerste gezciht niet bij passen kunnen in de juiste tint zelfs prachtig staan. Ik zou iniedergeval niet bang zijn om te experimenteren met kleuren en prints. Ligt ook geheel aan hoe je je haar draag. Ik heb zelf heel kort haar, dus er hangt niets over m’n schouders wat kan mismatchen.

rood haar moet je niet bij grijs doen!! ook niet bruin. en ook niet roze.
deze kleuren staan vaak wel bij rood: donkergroen, geel, donkerblauw, zwart.

Bij roze vind ik het juist heel tof staan, maar dan wel de juiste tint. Ligt dus geheel aan hoe rood je haar is, wat voor kapsel je hebt en wat voor tint je kleding is. Experimenteren dus! :grinning:

nee, donker rood (:

Ik vind bij rood haar groen altijd heel mooi staan! Die kleur tussen licht en donkergroen in.

hee, op geel na zijn dat mijn favoriete kleuren :grinning:

Ik draag 't wel bij grijs & bruin hoor, vind dat wel mooi!
Enige kleuren die ik liever niet doe is roze, oranje & rood. (hoewel ik mijn roze trui echt nog wel aantrek!)

Het mooist vind ik 't staan met groen (ook felgroen hoor!), zwart, geel. Blauw vast ook maar ik draag nooit rood :stuck_out_tongue:

Ik heb ook donkerrood haar, of had het althans, ik ga het deze week weer verven omdat het grotendeels vervaagd is.

Hoe dan ook, ik ben zelf groot fan van de kleuren zwart en wit en bijna al mijn kleding heeft deze kleuren ook, dus dat is niet zo’n probleem geweest. Verder is het leuk te combineren met nudekleurige kledingstukken, donkerblauw en creme.

Ik heb rossig haar,
en ik draag vaak gewoon zwarte/witte en gekleurde kleding. Ik maak mij daar niet zo’n zorgen over.

Leuk (’:
Maar streepjes hempjes staan mooi bij dat. Vooral donkerblauw-wit!

dankjewel iedereen :grinning: ik ben echt blij dat t met groen en blauw te combineren is!

Kijk anders een beetje wat rihanna ofzo heeft.
Of fotos op tumblr/weheartit/lookbook.
Kun je ook nog inspiratie uithalen en zie je meteen of het staat ofniet!

Zoek/kijk My Life As Liz, ik vind haar stijl echt geweldig :grinning:

Vooral geen knalkleuren!

Ik heb ooit iemand gezien met rood haar, en die outfit was echt prachtig. Ze had een zwart hemdje aan, een een shortje wat ongeveer dezelfde kleur was als haar haar. En daar pumps onder.

groen? ik dacht dat ik dat ergens gehoord had