rood haar en nu?

ik heb dus rood haar en met make-up is dat heel moeilijk want ik kan niet zo veel hebben kunnen jullie me helpen?

Nee sorry, UP

oehh heb ook rood haar
je kan ietwat groene oogschaduw proberen
paars staat mij ook altijd mooi, dan wel lila.

Of je ogen nude houden, dus alleen mascara(misschien eyeliner) en dan knalrode lippen… ik weet niet hoe oud je bent :stuck_out_tongue:? Sommige mensen staat het ook niet hoor.

Ennuh, je sproeten, als je die hebt, niet proberen te verbergen! die zijn schattig.

Ik denk dat de kleuren grijs, groen en paars jou wel mooi staan.
Of je kan het heel erg nude houden, dus alleen een beetje mascara.
Ook bruintinten zullen wel bij jou passen.
Ik denk niet dat je rode lipstick moet opdoen, dit maakt je bleek en het kleurt vaak een beetje raar bij je haar.

dat is het nou juist ik ben niet echt een normaal rood harig meisje ik heb totaal geen sproeten ik ben eenb eetje indonesisch en dat is het probleem ik heb niet echt een blanke huid een beetje chinees haast en knalrode lippen staat bij mij dus absoluut niet maar toch bedankt

Heb je misschien een foto die je kan posten ?

Ik vind bij meisjes vooral mooi als ze hun haar gewoon mooi hebben zitten omdat rood haar al wat opvallender is en hun make-up simpel hebben. Dus gewoon mascara, een wat dikker eyeliner lijntje, nude lips en wat blush.

moet je eff op mijn profiel kijken

Geen idee!
Up

thanks voor je upjeXD

Ik denk dat je niet teveel make-up op moet doen.
Als je teveel make-up op doet, leidt dat teveel af van je echt prachtige haar!

Heb even je foto bekeken, groen en grijs zullen jou wel mooi staan!

Ik zou niet teveel kleur gaan doen, wat mascara met een wat dikkere eyeliner, anders is het veel te druk!

Make up voor rood haar

thank you all!

rood haar is supervet!! gewoon naturel houden, dan ben je al supermooi! ik wou dat ik ook roodharig was(L)

-

mooi haar heb je!
ik denk wat perzikkleurige tinten, of gewoon alleen mascara met oogpotlood?

EDIT:
ik heb even op google gezocht,

Fel blauwe of groene ogen komen dan ook regelmatig voor. Roodharige mensen met een oranje basiskleur moeten erg voorzichtig zijn in hun kleding- en make-up keuze, omdat zij anders het risico lopen dat de kleuren botsen. Het meest geschikt zijn lichte kleuren of pastels van groen, aqua, blauw en lila. Oranje tinten en fel rode of fel gele tinten kunnen echter beter vermeden worden, omdat deze groep mensen hiermee erg flets over zal komen. Ook diepere groene, blauwe en violet nuances zullen hen er bleek en onverzorgd uit laten zien.

Rood (vuur) - warm, dus warme kleuren
Lichter rood (oranje) - lichtere, zachte kleuren.

Ga please geen dikke eyeliner doen zoals de meesten hier zeggen, denk dat je daar namelijk kleine ogen van gaat krijgen (als ik zo naar je foto kijk).
Als je het nude wilt houden is het vaak mooi om dit wél met oogschaduw te doen, gewoon een huidkleurachtige (matte of shimmer) kleur op je ooglid aanbrengen (+ oogschaduwbasis) & een lichte kleur onder je wenkbrauw.
En als liner een zacht lijntje met potlood (zwart of donkerbruin) onder je oog, in de wimperrand tot 2/3, zeg maar tot het punt dat je iris begint, je laat een stukje aan de binnekant vrij. Hierdoor krijg je optisch grotere ogen. Dan nog een btje mascara & klaar.

Gewoon mascara en oogpotlood…
Waarom moet je persé oogschaduw op?

Omdat dt er mooier en rustiger uitziet, in vergelijking zonder oogschaduw. Het is echt geen moeten hoor btw :stuck_out_tongue:.