Rood/groen geruiten jasje

Voor een paar euro van de rommelmarkt omdat ik 't zo’n leuk jasje vind! Zeker nu voor de feestdagen. Geen miskoop dus, maar ik vind 'm zo moeilijk te combineren! Er zitten schoudervullingen in die er niet uit kunnen dus hij wordt best snel ‘deftig’. Ik heb zelf ook wel wat ideetjes met vooral veel zwart, maar ik ben benieuwd naar andere ideeën. Ik wil 'm zowel als jas buiten als binnen gebruiken.

(ps. Ik vraag niet of je wil zeggen dat je 'm lelijk vind. Daar heb ik namelijk niks aan).

http://img.photobucket.com/albums/v600/Tirzje/DSC_4251.jpg

Ik vind hem ook wel vet…
Met schouderingvullingen is het juist vet!
Ik zou er een zwart simpel jurkje onder doen… zwarte (hoge) pumps eronder, en niet te veel sieraden, maybe een leuke ring of zo…?

Ik denk dat het al zou helpen als je hem open doet? Dan lijkt hij minder netjes…
Verder een (zwart) rokje met een legging die bijvoorbeeld een kabel of iets heeft? Iets ‘bijzonders’ zeg maar, wat meer een knipoog geeft aan het geheel

Verder weet ik het ook niet :wink:

Ik zou het inderdaad met zwart combineren. Ongeveer zoals LodewijkXIV zegt.

Ja ik draag 'm sowieso open :slightly_smiling_face:
En een panty met kabel heb ik nog wel in 't zwart! Meteen even proberen.

En denken jullie dat 't leuker staat met een broek of een jurkje/rokje?

een kabel en een rokje erbij, dan wordt wel enorm truttig, en alsnog wel stijf. ik zou hem juist met stoer combineren, of heel simpel zodat het echt alleen het jasje is wat eruit springt. dus gewoon een leuke zwarte top eronder, met detail ofzo. geen wit, dat lijkt me niet zo mooi en te ‘oud’. ook grijs niet. en dan een leuke skinny, lekker stoer met gaten ofzo? dan wordt ie niet zo oude dames achtig. want dat vind ik hem wel een beetje, maar als je hem dus goed combineert is ie dat niet meer. een leuke ketting erop en wat armbandjes. je haar lekker los en leuke makeup. geen tailleriem ofzo. misschien gewoon een om je broek. pumps erbij vind ik niet zo leuk, maar ook geen laarzen! dat is ook te truttig. gewoon gympjes of uggs ofzo? bruin is hier ook heel leuk bij trouwens. probeer mijn idee en dat van Lodewijk eens, kijken wat jij het leukste vind. (dan willen we het wel weten natuurlijk haha)

trouwens ook best lastig omdat we niet weten hoe die je staat en zit, strak of niet, lang of kort, breed of niet…

Hmm…
Je zou hem ook makkelijk met een jeans en een zwart topje kunnen combineren en dan wat gouden sieraden erbij.
Ik vind hem eigenlijk juist niet deftig, ik zou ook niet weten hoe je dit als chique of deftig kan zien, het jasje geeft (vind ik) juist een meer ‘speelse’ en minder serieuze twist aan je outfit.

Ik vind hem juist weer behoorlijk deftig, maar zeker leuk :slightly_smiling_face:
Met een wat langer shirt (tuniekje), jeans(legging) en stoere enkellaarsjes lijkt me echt super! Gewoon wat stoere elementen erbij. Haar in nonchalant knotje erbij en klaar :slightly_smiling_face:

Ik zou hem met een strak zwart jurkje doen, zwarte panty en leuke laarsjes of schoentjes, en dan open laten hangen

Oh en ik zou de mouwen opstropen

Whaa krijg meteen zin om 't uit te proberen! Het lijkt me ook heel leuk staan met beetje versleten jeans of zwarte skinny. Heb ze alleen beiden niet, want ik haat spijkerbroeken en vind sowieso broeken niet lekker zitten :stuck_out_tongue: Maar ik wilde er laatst wel een paar gaan halen omdat het bij zoveel dingen kan. Zodra ik tijd heb plaats ik wel foto’s! Thanks :slightly_smiling_face:

hij lijkt best lang, is ie dat ook?

ik denk dat ie echt super vet staat met een donkere skinny of spijkerbroek. ik denk dat je het vooral simpel moet houden, omdat ie zelf al wat drukker is. maar ik vind em echt super leuk.

ik zou een witte top en een zwarte versleten jeans doen! maar als je geen broek hebt kan een wit jurkje en een zwarte legging ook natuurlijk (: en dan niet te nette schoenen, iets van veterlaarsjes ofzo.

Lijkt me gaaf met echt zo’n donkere, versleten en beetje kappote jeans (:
En dan beetje losvallend topje eronder? Grijs is er misschien ook wel mooi bij. En inderdaad, veterlaarsjes ofzo!

wat dodger zegt: mouwen oprollen van de blazer

Leuk! Zwart basic jurkje, mouwen oprollen van jurkje en blazer, zwarte legging/‘dichte’ zwarte panty eronder en een paar mooie pumps. Of met zo’n versleten jeans, ook leuk.

Ik zou er geen spijkerbroek onderdoen, dan wordt het denk ik te druk.
Jijzelf zat aan zwart te denken en dat lijkt mij ook een prima idee, bij de H&M hebben ze zo’n simpele zwarte jurk met lange mouwen voor 10 euro ofzo? als je dat eronder zou doen met een zwarte panty, mouwen opstropen, sieraden om, nou dan lijkt het me heel leuk (:
Maar als je er een broek onder zou doen wordt het denk ik heel mannelijk, en het jasje moet de’eyecatcher’ worden dus ik zou het voor de rest rustig houden.
Ik denk dat uggs er ook wel onder kunnen met panty enzo, maar ja dat is weer mijn smaak(en ik weet dat er veel mensen zijn met een uggs-haat), ik zou zeker geen laarzen doen, hakken kan wel…