Mijn haar is in totaal 3 keer geverfd in een tijd van 2 jaar. 2 keer zwart, en nu een keer bruin met een rode gloed. Toen ik mijn haar zwart heb geverfd is de verf er na 2 jaar uitgegroeid, uitgewassen en helemaal vervaagd naar een soort blond/bruine kleur.
Nu heb ik een paar weken geleden mijn haren donker laten verven bij de kapper. Het lijkt op deze kleur:
Het is alleen iets minder rood. Ik heb ook groene ogen en een beetje sproetjes dus het misstaat niet… Maar ik ben er toch niet blij mee omdat het een hele harde kleur is… Mijn eigen kleur is blond.
Ik wil heel graag weer terug naar blond, ongeveer mijn eigen kleur. Ik ben al in de weer met Antiroos shampoo en de kleur is al wat vervaagd.
Een vriendin stelde voor om er eerst een lichte kleur bruin in te doen, een paar haarmaskers nemen en daarna blond verven… Bij in één keer blond verven ben ik bang dat het oranje uitvalt, en dat vind ik niet heel erg ofzo want ik geef er niet veel om om een week ofzo met een knaloranje hoofd rond te lopen, zolang mijn eindresultaat maar blond wordt…
Ik wil niet aan de gang met ontkleuren of blonderen want mijn haar kan een verfje wel hebben, maar met blonderen denk ik dat ik niks overhou… Uitgroeien wil ik liever niet omdat ik gewoon zwaar ongelukkig ben met deze kleur haha
Heel erg bedankt voor het lezen van mijn hele verhaal, iemand tips…?