Ronnie James Dio

Ik wil hier even meedelen dat de legendarische metalzanger Ronnie James Dio gisteren overleden is aan de gevolgen van maagkanker.

Dit is een droevige dag voor elke classic hard rock fans en alle liefhebbers van deze gerne van muziek.

Ronnie je blijft voor altijd voort leven in onze gedachten… vanwege een fan van het eerste uur , Lisa

Rock in peace!!!

Mensen die ook fan van hem zijn, zouden jullie hier aub een berichtje willen achterlaten ter nagedachtenis. xx
ik heb ook opgemerkt dat er nog nooit een woord over hem gezegd is op girlscene.
Laten we bij deze er een officiële topic van maken.

Ik denk dat hij heel veel heeft betekend voor de metalindustrie. Heb zelf nooit zoveel geluisterd naar zijn muziek, maar veel van m’n vrienden vinden hem toch zeker een geniaal man…

Ken hem niet
rust in vrede dan maar.

No way o__O

Ik hoorde het net van een vriend ja, damn.

Kem em nie. Mjaa, dan nog.
De wereld draait door. 'kzou er nie te veel zorge over make, je was precies een grote fan als je een “officieel” topic start. xD

ja zeker… XD

Hmm… Get a life? :slightly_smiling_face:
Nee, grapje. :wink: Tof als mense zo fan kunne worde van iemand. Ik kan da nie. :grin:

Typen kan je ook al niet :'3 grapje

Nu komt er vast een nieuwe Tenacious D film waarin ze hem tot leven gaan wekken, wacht maar af.

R.I.P