Rondkomen in USA als minderjarige

Ik ga in de zomer een maand naar LA toe, ik ga alleen en ben 16 jaar. We wouden een creditcard voor mij aanvragen, maar dat is niet mogelijk omdat ik minderjarig ben. Weet iemand of ze er een probleem van maken als ik de cc van mijn vader ga gebruiken? Of iemand die een goede oplossing weet?

Volgens mij moet het mogelijk zijn om een creditcard aan te vragen als er een kredietwaardige ouder garant voor staat. Misschien even contact opnemen met de maatschappij.

Schijnt inderdaad lastig te zijn om in Amerika geen creditcard te hebben omdat ze die voor praktisch alles gebruiken. Verder zelf alleen geen ervaring mee dus verder geen tips voor je, sorry.

Volgens mij kan je in USA geen gebruik maken van de cc van iemand anders (incl. je ouders)… tenzij je dingen online gaat kopen ofso, maar in winkels/restaurants kunnen ze moeilijk doen. Ik zou het risico niet nemen als je daar alleen zit

Volgens mij kan je als minderjarige wel een credit card hebben. Ik weet niet precies hoe, maar ik heb dit ook een tijdje ook gehad (maar mijn ouders hebben dat toen geregeld).

Je kan ook met je pinpas oid (debit card) geld opnemen (withdrawal) bij veel automaten in supermarkten als Target en Walmart, maar dat zou ik voor de zekerheid wel even checken bij je bank - of dat een zogenaamde world card oid is.

Ligt er wel echt aan bij welke bank. Ik wilde ook een creditcard en ben meerderjarig. Maar omdat ik niet aan het bepaalde inkomen zat kreeg ik echt geen cc. Mijn moeder zat ernaast maar ik kreeg er echt geen.

Ik zou het even bij je eigen bank navragen. Lijkt me het handigst :stuck_out_tongue:

Ik heb zelf een studenten creditcard, maar ik ben wel meerderjarig.