ronde borsten

Heej!
soms zie je wel eens op bijv. hunkemoller van die vrouwen met prachtig ronde borsten, das nep etc. I know maar heeft iemand misschien oefeningen waardoor ze meer een push up efect krijgen ?

( ik heb nu Cup C/D )

als je je borstspieren gaat trainen, worden ze alleen maar kleiner hoor 0_o…

Ze worden echt niet kleiner hoor. Ze worden steviger en daardoor zien ze er mooier uit

Hier een site met oefeningen:
http://www.borstvergrotin…sten-stevigte-houden.html

als je je borstspieren traint gaan ze niet hangen dus dan blijven ze wel mooi:)
dan moet je je handen tegen elkaar aan doen en dan je handpalmen tegen elkaar aan drukken…!dan voel je dat je borstspier aanspant…!

waarom worden ze kleiner als je ze traint…?als een jongen ze spieren traint word ii tog ook breder en niet smaller…?als jij je buikspieren traint worden de spieren tog ook groter en niet kleiner…dus dat zal echt wel meevallen

Als je grotere borsten kreeg met borstspier oefeningen, ging bijna iedereen aan die oefeningen :relieved:.

Maar dat zei een trainster eens.

Nou, ik weet niet watvoor vorm jij wil dat je borsten hebben, maar zonder BH heeft volgens mij niemand met een stevige cup nog ronde borsten. Dus gewoon goeie BH’s kopen!

Ze worden niet groter nee. Dat is helaas onmogelijk, maar je kunt er wel voor zorgen dat ze mooi stevig worden en er daardoor dus wel veel mooier uit gaan zien.

Ben ik nou heel erg of gaat dat met je handpalmen tegen elkaar aanduwen en dat je ze dan aanspant eigenlijk heel moeilijk, hahaha