rond hoofd

Hallo allemaal,
nou ik heb een redelijk rond dus dik hoofd.
Als ik lach is het nog veeel erger en ik vind het superlelijk.

Hoe lijkt je gezicht wat smaller? middenschijding? of schuin of wat?
Heb nu een schuine pony (die ik elke ochtend stijl) en verder heelveel krullen.

bedankt alvast.

Ik denk lang haar… maar ik weet het ook niet zeker.

Volgens mij is ben jij de enige die opvalt dat je een ‘dik’ hoofd heb hoor. (dat idee heb ik tenminste)
Volgens mij heb je dat helemaal niet. En omdat het rond is, is het niet gelijk dik. Ik vind een rond hoofd super mooi, maar een sterke kaaklijn ook.

Maar goed, ik denk dat schuine schijding smaller maakt, en stijl haar ook. Volgens mij maken krullen sowieso je gezicht wat ronder. Maar wel heel mooi vind ik altijd.

een rond hoofd is helemaal niet lelijk!

In ieder geval geen rechte pony nemen. Zo is heel je voorhoofd bedekt en lijkt je hoofd dus nog boller. Verder zijn er op internet echt heel veel tips te vinden voor elke gezichtsvorm dus ik eens op google kijken. :slightly_smiling_face:

Inderdaad geen rechte pony en ook niet een bob, maar wat sommige hier al zeggen een rond hoofd is helemaal niet dik en lelijk!

Bronzer aanbrengen rond je haarlijn en net onder de plek waar je blush aanbrengt
Als je op youtube intypt: how to contour a round face’ krijg je genoeg filmpjes

je kan ook laagjes nemen die langs je gezicht vallen, dan lijk ie ook smaller.
ik heb n viekant hoofd. dat is erger :’)

Ik heb ook helaas een rond hoofd met een enorm dik voorhoofd. Mijn klasgenoot zei gisteren nog, toen ik vroeg of ik een staart moest inlaten of los voor een klassenfoto, dat ik anders een dikke kop heb. Thanks ‘friend’…

ik zou aan de kapper vragen hoe ze je haar het best zou kunnen knippen!

Dankjewel allemaal!