rommelige knot

voor de meisjes met clip in extentions of gewoon extentions ; hoe maak je een rommelige knot met clip in extentions ? xx

Moet dat op een andere manier met extensions dan…?
Anyway, ik heb geen extensions, dus up.

Ik heb geen idee.
ik heb geen extensiosn, maar kan het niet gewoon hetzelfde?

hier zijn al tienduizend topics over aangemaakt

Ja, anders zie je ze zitten.

Geef eens een link dan?

ik zou 'm gewoon niet te strak trekken, want dan zie je misschien de randjes door je haar?

hmm dat dacht ik ook al ja , maar hoe dan x

Ja dat gaat niet echt :stuck_out_tongue: of heel los want het doet heel pijn als die clips omhoog worden getrokken en dan zie je alles ook zitten xd Dus ik weet niet eigenlijk…

Ah, oke :slightly_smiling_face: Ik dacht al.

Als je een knot in hebt zie je toch niet hoelang je haar is? Of is het zo kort dat je geen knot met je eigen haar kunt maken?
Iig, een beetje je eigen haar touperen, over de clipjes heen
Gewoon camoufleren met je eigen haar :slightly_smiling_face:

Volgens mij kan je niet zomaar een knot indoen hoor ;p want dat doet pijn omdat die clips dan verkeerdom zitten maar hetgene wat je wel kunt doen is je extensions andersom indoen, zegmaar met de clips naar boven xd maar dat is niet echt handig als je snel een knot wilt maken…

ik denk als je alles zo los gaat hangen zodat je de extensions niet meer ziet dat de knot wel heeel rommelig word.

extensions andersom in doen is de oplossing. :slightly_smiling_face:

Bij normale extensions niet trouwens, alleen bij clip ins. :v

welke soort extensions heb je eigelijk? want met clip zie je sneller dan die aangenaaide weet ik uit ervaring

Hoe maakt je eigenlijk een rommelige knot, dat lukt me echt niet…