Rommelende maag op school

Heey mensjes :stuck_out_tongue:
Ik ben nieuw hier dus als ik iets fout doe…haha :stuck_out_tongue:
Uhmmm nou ik heb altijd als ik op school zit een rommelende maag ._.
ookal heb ik gegeten enzoo…en ik vind het echt heel irritant want iedereen hoort het in die stille klas xD
Weten jullie iets ertegen? :stuck_out_tongue: behalve eten…xD

x Alissa

Je maag rommelt juist omdat je gegeten hebt. Het is trouwens niet je maag maar je darmen die je eten verteren en daarvan komen geluiden. Je kunt er niets aan doen.

Water. Dat vult tijdelijk. (En zuivert)

Oke! bedankt voor de tip! die ga ik proberen! :slightly_smiling_face:

goed eten
en blijven drinken

haha dat had ik dus net nog, schaamde me dood het ging echt hard tekeer haha, iedereen vragen: heb je wel gegeten? mensen denk dat ik mezelf verhonger ofzo, graag tips hiervoor dus, upp!!!

hahaha is echt irritant he :stuck_out_tongue: Ik had het gister…ik stond op om naar de wc te gaan en opeens dat geluid keihard door de klas :'D

^ haha ja, en ik hele tijd mijn handen strak tegen mn buik aan houden om het enigszins beetje tegen te houden door de druk op je buik ofzo haha, niet dat het echt helpt maargoed haha,
als ik dat geluid hoor komen ga iik soms ook wel eens gewoon nep hoesten haha wat stom ik haat het

Bij mij hoor je dat gerommel als ik plat op mijn rug lig of op mijn rechterzij. Niet als ik zit gelukkig. Maar dat kreeg ik vroeger wel als ik teveel en met te grote happen at. Met mijn andere eetgedrag is dat nu foetsie.

Dat heb ik dus ook xD Mijn ex vriendje moest er altijd om lachen, niet leuk :’)

Ach mijn vriendje heeft t zelf ook, dus dan lach ik weer om hem xD
Alleen is het wel afleiding als je ‘bezig bent’ met elkaar -grinnik-.
Gelukkig gebeurt dat niet zo vaak.

^ dat is inderdaad niet zo handig haha, gelukkig had ik er op die momenten ook niet echt last van xD

Daar heb ik ook last van! Zo vervelend ._.

Dat had ik ook altijd… En dan gingen van die andere mensen uit mijn klas van die anorexia-opmerkingen enzo maken… -.-

Ik heb dat ook best wel vaak, paar trucjes:

• hoesten als je aankomt, dan hoor je het gerommel niet
  • buik aanspannen/inhouden, is wel zwaar

Dat had ik ook wel eens, je voelt het meestal wel aan komen ( ik iig ) en dan hield ik me buik in dan werd het geluid meestal wat minder.

minder snel eten ?

bij mij is het juist andersom ._. maar tis ook wel makkelijk van die opmerkingen te maken als je dik bent en je maag rommelt O_o

Hm dat heb ik ook ja, heel irritant!

Alleen ik moet op de een of andere manier zo onderhand om het uur naar de wc op school (waarom weet ik niet), en als ik meer drink wordt dat alleen maar erger, dus dat ga ik niet doen…

Misschien heb je een blaasontsteking?