Romeo over Julia

Een tijdje terug ging de voorstelling Romeo over Julia in première (www.romeooverjulia.nl). Ik ben hier gisteren heen geweest, en ik ben helemaal betoverd! De acteurs speelden fantastisch, en het stuk is gewoon raak. Grappig, maar toch ontzettend emotioneel! Echt een aanrader, zeker als je al iets meer van het originele verhaal weet.

Zijn hier nog meer meiden naar toe geweest?? Tell me, wat vinden jullie ervan?

Ik heb een kaartje gekregen via ckv… is voor donderdag 27 november, maar ik weet nog niet of ik wel ga

Een vriendin van me is gister ook geweest en die vond het helemaal geweldig.

@ SLP_ : Zeker doen!

Hoe duur was jou kaartje? :slightly_smiling_face:

11.50 geloof ik. We kregen korting omdat ze dachten dat we CKV hadden ^^

Leek me wel leuk! alleen ik vergeet steeds dat het er is, dus dan vergeet ik kaartjes te kopen :'D

jajajajajaja!!! Zou er een miljoen voor over hebben om nog een keer te gaan :relieved:

en tim murck is gewoon hot :smiling_face_with_three_hearts:

ik ben er donderdag heen geweest voor school en ik vond het zo leuk!
vooral tim murck hij is echt zoooo knap

Ja ik ben er geweest. Ook met ckv. Het was een stuk leuker dan ik had verwacht :slightly_smiling_face: Ik vond het wel grappig.

Oh echt toevallig, ik ook

Ik ben er gister geweest en het was suupeeer! Tim lijkt echt heel veel op Jack in Titanic! He’s hot. Het was echt super hilarisch en ik zat bij Linda de Mol in de zaal! Anyways, ik heb me echt rot gelachen. Ik vind het vooral grappig dat ze ook gewoon zelf in een deuk liggen en dan gewoon weer opnieuw beginnen, bij mij was het zo dat de cape van… eh… Romeo geloof ik bleef hangen aan de jurk van de moeder van Julia en dat ie helemaal kapot scheurde, toen lagen ze helemaal in een scheur en zijn ze maar opnieuw begonnen.

hoelang duurt de voorstelling ? (:
ga vanaaf heen !..

ik ben er al een tijdje geleden heen geweest en het was echt geweldig. Volgens mij duurde hij iets minder dan 2 uur, maar weet het niet zeker hoor.
Och hij is zo leuk

Het lijkt me zoooo geweldig! Ik wil daar echt heel graag heen =]
Hoeveel kosten kaartjes ongeveer? ^^