Ik ga in September met school naar Rome, maar wat moet ik zien? Er is zoveel keus! Zijn er ook nog leuke winkeltjes daar? Wie heeft een idee?
xxx
Ik ga in September met school naar Rome, maar wat moet ik zien? Er is zoveel keus! Zijn er ook nog leuke winkeltjes daar? Wie heeft een idee?
xxx
Hee, ik ga ook in september naar Rome. Up!
Je gaat toch met school? Die regelt het meeste toch?
trouwens dit hoort niet bij fotografie xD
Ik ben een jaar geleden in Rome geweest.
Je moet echt (in de avond) naar de Trevi-fontijn, de Spaanse trappen en Piazza Navona (ofzo). Verder is het Colloseum ook heel vet en je hebt overal wel leuke rommelwinkeltjes. Ik kan geen winkelnamen noemen - dat weet ik allang niet meer -.
Als je de kans krijgt moet je echt naar het Vaticaan museum of in elk geval naar de Sint-Pieter. (probeer wel met de metro, heel erg goedkoop, want het is een takke end lopen!!)
Verder is het mooiste wel genoemd hierboven, maar nog leuke tips: ga ijs eten bij Blue Ice (zit o.a. bij de Trevifontein en is echt het lekkerste ijs op heel deze aardbol), neem voldoende drinken mee en zorg dat je iets wat over je knieƫn en over je schouder valt, meeneemt. (voor het geval je kerken oid gaat bezoeken.) Verder weet ik het niet meer
Het pantheon is ook mooi!