Romantische valentijnsdate!

Zoals jullie weten is het op maandag 14 februari valentijnsdag! :couple_with_heart_woman_man: Natuurlijk wil je deze dag niet zomaar voorbij laten gaan. Je wilt laten zien dat je van je vriend/vriendin houd, en wil er een hele leuke avond van maken! Maar jammer genoeg zou je niet weten wat je nou moest verzinnen en heb je nog steeds niks leuks gevonden. Klinkt dat bekend in je oren?

Bij deze, jij hebt je valentijnsverassing gevonden! Ik heb namelijk 2 kaarten over voor een super romantische avond met je geliefde! Het zijn kaarten voor een valentine R&B concert in de Heineken Music Hall! Met optredens van Amerikaanse grootheden als Blackstreet, Mario, Bobby Valentino, 112 & Silk zal je worden meegenomen in een roes van de zwoelste R&B. Ook zal Ben saunders komen optreden! De kaartjes zelf zijn voor de 13e, de dag voor valentijn dus. Dat valt op een zondag. Het concert duurt van 8 uur tot 12 uur. De kaarten zijn normaal 85 euro per persoon, maar ik verkoop ze voor 25 euro per persoon.

Als je inmiddels nieuwsgierig geworden bent, kan je hieronder reageren, mij mailen op Bibianne_Vos@hotmail.com & natuurlijk ook bellen op het nummer 06-51359533.

Liefs, Bibianne.

http://i56.tinypic.com/k2bg2h.jpg

ehm, wel leuk enzo hoor, met die hele tekst eromheen, maar je kan ook gewoon bij het subforum Verkoop! een berichtje plaatsen dat je ze verkoopt.
up dan maar?

wauw, lijkt me leuk!
maar wij gaan al iets anders doen, al weet ik niet wat :stuck_out_tongue:

ja klopt, ik was vergeten dat er ook een forum was voor het verkopen van dingen. Maar toen had ik hem al hier geplaatst. Ik heb het bericht daarom nu ook al in het subforum verkoop geplaatst!

Reclame
en dan nog wat, je zet je 06 num toch niet op gs?.. :confused: