Romantische picknick!

Meiden!

Ik heb morgen dus een date (nr. 5) met een super leuke jongen. We gaan picknicken! Kei romantisch natuurlijk! Maar ik heb dus nog nooit gepicknickt met een jongen dus ik hoor graag van meiden die het wel al eens gedaan hebben voor tips enz… Ik ben aardig goed met koken, dus dat is het probleem niet. Maar ik wil er gewoon voor zorgen dat het een onvergetelijke picknick wordt.

Dus hebben jullie do’s and don’ts?

En wil hem graag kussen maar ben een beetje een angsthaast op dat gebied haha. Want na 4 date’s is het er nog niet van gekomen. Maar weet bijna zeker dat hij me we leuk vind! Dus morgen is wel de ideale setting voor een kus…

Oh ik ben 20 en hij bijna 21… (jaja en nog steeds niet gekust tijdens het daten ik weet het haha)

Thaanks meiden! (:

Bak zelf dingetjes, schattige muffins of zoiets, dat vindt hij vast leuk!

Owjhaaa daar had ik zelf nog helemaal niet aan gedacht! Bedankt! (:

Ja inderdaad zelf bakken is hartstikke en verder misschien zoet en hartig een beetje combineren? Als hij ziet dat je zoveel moeite hebt gedaan, vindt hij dat vast super.

Jaaa slim! Ik dacht er ook aan om misschien wraps te maken en die dan in reepjes te snijden!

misschien kan je ook van de rode kaarsjes ofzo neerzetten, dat staat wel romantisch.

Wraps met zalm, sla en philadelphia spul, en dan in kleine rolletjes en een sateprikker erin. :slightly_smiling_face:

Eh, vinden jongens dat wel leuk? En is de picknick niet gewoon overdag? :’)

+ brandgevaarlijk :grinning_face_with_smiling_eyes:

Zalm lust meneer niet maar bedankt de tip! (:

Jhaa het is overdag dus kaarsjes is een beetje te! Wel een leuke tip hoor (:

Mijn vriendje had toen we samen hadden gekookt helemaal servetjes en kaarsjes dus waarschijnlink vinden jongens het ookwel l euk :wink: Maar kaarsjes is beeeetje appart.

Ahh das wel lief! Maar ik laat de kaarsjes buiten maar achterwegen…

maar ik ben zo zenuwachtigggg pff (nu al) arggg

Ik was laatst ook met mn vriend gaan picknicken en ik had nog zo’n ouderwetse picknickmand thuis haha. Ik had van die broodjes van de bakker bart gehaald, die minibartjes of zoiets. En dingetjes als filet american, kaas, ham, etc.