Romantische Liefdesverhalen!

deel hier je liefste, romantische, allerbeste liefdesverhaal ^^
(ik heb gemerkt dat vele dit graag lezen dus ^^)

Foto’s zijn Zeker welkom, dat maakt het ook fijner ^^

Haha. ja want dan kan je zo lekker jaloers worden!
maar k heb nog niks meegemaakt, dus sorry;

haha :grinning: ik vind het fijn om te horen dat er nog zo van die heel lieve jongens bestaan ^^ maar ik heb al een schatje ^^

1 van mijn 100de verhalen na 3jaar verkering:
ik was eens bang dat ik zwanger was, want ik was al 4 dage of langer overtijd.
en ik vertelde het hem dan omdat ik ongerust was. en legde zijn hoofd tegen mijn hoofd en bleef zeker 2 min. stil (wat een eeuwigheid leek) en toen zei hij: dat hij nooit zou willen dat ik abortus deed en da hij echt heel goed voor het babytje ging zorgen ALS ik zwanger was enzo en hij was heel erg geschrokken en daarna was hij heel blij. hij stelde zich zo vanalles voor :grinning:

Het is mss niet ZO romantisch maar ik vond het zo lief.
een andere jongen die we kennen liet zen vriendin gewoon in de steek, uit schrik. maar goed :grinning: ik zal nog eens nadenken wat ik nog kan vertellen x

Bij mij in de familie komt autisme heel veel voor, en de kans is supergroot dat k later ook een autistisch kind krijg. Dat vertelde k dus aan mn vriend, en ik zei erbij dat we dan later maar een kindje moesten adopteren.
Hij mij meteen vasthouden, ja maar ik wil zo graag een kindje van jou! en als het autistisch is maakt me niet uit want het is óns kind en daar houd ik sowieso no matter what voor altijd heel veel van!

dat vond ik toch best lief (: <3

ooo hoe lief ^^ mijn vriend wil later ook heel graag kindjes ^^ en dan verteld hij er over hoe het later gaat zijn *droomt helemaal weg* hij kan het allemaal zo lief vertellen ^^

haha ja dat doet die van mij ook altijd! (A) zo schattig !

^^

Nouja, in het begin is mijn liefdesverhaal niet zo heel erg romatisch…
Al meer als een jaar geleden begon ik mn vriendje leuk te vinden. Maar ik heb nogal last van verlegenheid. En tsjah, dan durf je niet echt op een jongen af te stappen. xD best wel beschamend eigelijk. Maar het is gelukkig allemaal goed gekomen. Na zijn diplomauitreiking gingen hij, ik, me zus en een vriendin wat drinken in een kroeg. En hij had alleen maar aandacht voor mij, terwijl hij me zus en die vriendin beter kende. Ik had toen al het gevoel dat hij wat voor mij voelde.
Die avond was niks gebeurd… stuk of 4 maanden later (en heeeeeeeeeeeeeel veel smsjes / telefoongesprekjes later) krijg ik opeens een smsje met daarin ff me oude telefoon ensoo pakken/aanzetten ensoo :stuck_out_tongue: (er zitten nog een paar smsjes voor, maar die zijn niet zo heel boeiend. Het komt erop neer dat hij vroeg of ik verder met hem wilden. Ik zei ja, en toen kreeg ik dit smsje terug van hem); Dus je wilt verder, Oke! k bedoelde hoe het nu gaat, raak k helemaal in de war, elkaar vet lang niet zien enzo… Want als ik eerlijk ben, ben ik EGT verliefd op jou! K moet het kwijt kan niet anders.

Paar dagen later; Ik heb je een tijdje terug verteld hoe k over ons en jou denk, wat jij denkt over ons en mij en wat je wil weet ik niet. K wil niet boos doen, wil je niet kwetsen wil wel dat je me meisje bent en zou daar ALLES voor over hebben!
Als je voor 100% voor mij gaat en van me houd dan kan k je beloven op me broertjes dat je me egt niet zomaar kwijt raakt sam[door gebeurtenissen de afgelopen jaren ben k nogal bang om ‘dichtbij’ iemand te komen. Want dan ben ik bang om ze kwijt te raken, dat was met hem precies hetzelfde] ! Want ik ben stapel op je, (en lang ook(A))! En zal er alles aan doen om dit te laten werken. Dus zal k probere zoveel mogelijkbij je te zijn. als het moet stop ik met varen zodat ik meer tijd heb. Je weet nu hoeveel k voor je over heb, en hoop dat je ziet dat ik je niet zomaar laat gaan
[Zijn & Mijn telefoonrekeningen waren nogal duur die maand xD]

K heb toen ja gezegt[via sms], want ik vind hem echt leuk! Wilde hem niet afwijzen, later had ik aan hem gevraagd waarom hij het via de sms had gevraagd. Toen zei die, Ik werd gek! Ik was/ben al zo lang stapel op jou, ik MOEST het gewoon weten

:smiling_face_with_three_hearts:
En nu bijna 6 maanden later gaat het nogsteeds hartstikke goed tussen ons :grinning:
ilovehimsomuch

edit; En ik was een maand geleden ook bang dat ik zwanger zou zijn, ik was 5 dagen te laat. hijwaserachtergekomenomdathijopgirlscenekeek[<-- stom van mij om hem deze site te laten zien xD] en was eerst een beetje geschokt… Maar daarna zat hij ook idd zoals hierboven genoemd allemaal dingen te verzinnen e.d. :stuck_out_tongue: En toen ik vertelde dat ik weer gewoon ongesteld was geworden was hij een beetje ‘teleurgesteld’ terwijl we allebei nog maar 16 zijn
(A)

zo lief ^^