Romantische komedies 2010

Hoi, nu het vakantie is heb ik soms niks te doen 's avonds ofzo, of als er niks op tv is, dus dan wil ik een leuke film kijken, alleen ik kijk zelf niet vaak films en ik ga ook bijna nooit naar de bioscoop maar als ik ze gewoon op m’n pc kan downloaden (vuze , downloadprogramma) dan wil ik wel een keer een film kijken, ik vind romantische komedies erg leuk, maar ik weet niet zoveel films.

Weet iemand leuke romantische komedies?

Bedankt xxx

& Ik vind actie films ook wel leuk maar niet met teveel bloed ;p :blush: sorry als dit topic trouwens niet mag.

Leap Year, Killers, Made Of Honor, Tristan & Isolde. (allemaal romantic comedies of romantische drama’s)

Serendipity, The Holiday, maar die ken je vast al wel x]
dus ik weet niks.
oja; What Woman Want

Aandraders: Chasing Liberty, The Family Stone (was woensdag opt tv, maar misschien heb je die nog niet gezien…), The Wedding Date, A Walk To Remember, My Best Friend’s Wedding, The Back-Up Plan, He’s Just Not That Into You, The Ugly Truth, When In Rome, Sleepless In Seattle, When Harry Met Sally en inderdaad Tristan & Isolde. Zoals je ziet ben ik zelf ook een beetje romatische comedies gek xD

Tristen&Isolde vond ik niet echt een komedie… Maar wel een hele mooie film, dus alsnog een aanrader.
Eh, heb je Easy A al een keer gezien?

A walk to remember vond ik nou niet echt een komedie. het is meer een romantische, drama film. Ik zelf ben helemaal gek van romantische komedies, burlesque, the proposal, definitely maybe, You again, Life as we know it, the rebound, Leap year, bride wars, just like heaven, Confession of a shopaholic, all about steve, good luck chuck, what happens in Vegas, The prince and me 1,2,3,4 , 13 going on 30, How do you know. Ik zelf vond dit echt super leuke films, ik hoop dat je hier iets aan hebt.

she’s the man