Romantische dingen om te doen met te doen met je Vriend.

Heey Meiden,

Ik heb sinds een paar weken een vriend.
We spreken zo’n beetje ieder weekend af.
Het problemen is alleen dat ik niet durf te zeggen wat ik wil doen.
Hij vind dit heel vervelend want zo weet hij ook niet wat ik wel en niet wil.
Het liefst wil ik de hele tijd met hem knuffelen en tegen hem aanliggen.
Dit vind hij ook fijn want dat zij hij.
Maar hoe zorg je er nou voor dat dat gebeurd, maar dat het niet te geforceerd is?
En wat zijn nog meer leuke dingen om te doen? Iets wat je thuis kan doen.
Ik ben best verlegen en voel me ongemakkelijk als ik bij hem ben ik wil alles zo graag goed doen.
Ik weet ook dat dit na loop van tijd weg gaat maar ben zo bang dat hij op me afknapt daardoor.
xx

Hmm, is het wel een goed teken dat je je ongemakkelijk bij hem voelt? Ik zou dat eerst eens nagaan. Waar ligt dat aan?

Je kan tijdens film kijken een keer tegen hem aan gaan zitten of liggen. Dat je je ongemakkelijk voelt komt dat doordat je verlegen bent of omdat je twijfelt? Dat romantische komt vanzelf wel als iemand het initiatief neemt!

Had ik in het begin van mijn relatie ook. Bij mij is het na een tijdje wel weggegaan en ik denk dat als je het een beetje tijd geeft dat bij jou ook wel zal lukken :slightly_smiling_face:. Het fijne aan het hebben van een relatie is dat je elkaar veel kan vertellen. Ook dingen die je wel of niet leuk vind om te doen!
Ik vertelde mijn vriendje eerst wat ik wilde in de vorm van een grapje om er vervolgens achter te zeggen dat het eigenlijk geen grapje was. Voor mij hielp dit en mijn vriendje vond het fijn om de dingen te weten. Je zou zoiets kunnen proberen, maar ik denk dat dat voor iedereen en elke relatie weer anders is.

Voor gezellig iets thuis te doen zou ik gewoon een filmpje met hem kijken, of gamen? Ik denk dat de rest (knuffelen en tegen elkaar liggen) dan vanzelf komt :slightly_smiling_face: