Romantisch vriendje.

[i]Wie droomt daar nou niet van?
Vriendlief die met een roos in zijn hand een liedje onder het raam voor je staat te zingen en roept hoeveel hij wel niet van je houdt.

Oke, back to the point;
Mijn vriend is heel lief enzo… Maar hij is gewoon A-romantisch. Niks, nada, noppes. Het enige romantische wat hij heeft gedaan is op zn knieën gaan voor me toen hij me vroeg om zijn meisje te zijn. Het romantische komt gewoon helemaal niet van zijn kant en soms stoor ik me daar aan. Vaak neem ik het iniatief, soms koop ik een schattig cadeautje voor hem, gewoon iets kleins en dierbaars… Dan is het ‘dankjewel lieverd, ik hou van je!’. Maar zelf het iniatief nemen, hó maar! Maar ook kleine dingetjes als; teksten schrijven, liedjes schrijven (dat doet mn vriend namelijk), zelfs dat niet eens.

Grr, ik stoor me er soms aan. Ik hou van mn vriend om hoe hij is enzo, maar hij had toch wel een tikkeltje meer genen van cupido mogen krijgen.
Maar ach; ik zal vast niet de enige zijn die met dit probleempje zit.

Hebben jullie enig idee hoe ik hem is een subtiele hint kan geven van ‘Probeer zelf is iets leuks te bedenken voor ons?’[/i]

Jongens zijn niet van de subtiele hints. Zeg gewoon dat hij eens een keer iets leuks moet bedenken XD

Nouja, wel iets aardiger brengen dan ik net zei.
Dat je het fijn zou vinden als hij iets meer initiatief nam en wat leuks bedenkt zegmaar.

geen idee,
van mij hoeft mijn vriendje niet eens romantisch ofzo te zijn. Vind dat altijd zo slijmerig overkomen haha ;p

[i]
Helaas was ik daar ook achtergekomen.
Dan denk ik heel vaak; gast, heb je zaagsel in je hoofd xD.
Maar de subtiele hints van als je zin hebt in seks, dat snappen ze wel.

Ik snap de mannen gewoon niet van tegenwoordig.[/i]

Nouja, ik ben ook niet zo van het slijmerige… Maar het zou wel ontzettend tof zijn dattie in één keer met een bos rozen voor de deur stond :’]. Maar mijn vriend doet gewoon serieus helemaal niks :'D

Je moet het idd gewoon een keertje tegen hem zeggen. Want anders snappen jongens het blijkbaar niet =P

Haha ook echt, dat snappen ze meteen :’)
Tsja, voor de rest moet het maar duidelijk gezegt worden xD

Hm, dat had ik ook met een vriendje. Hij deed ook niks en ik moest zelf toch maar weer het iniatief nemen. Niet altijd leuk natuurlijk. Misschien zit er bij hem ook een kant achter? Misschien is hij verlegen of denk hij dat je dat raar of slijmerig vind? Kan natuurlijk ook niet hoor, ik weet niet echt wat het karakter van jou vriend is. :’) Mijn ex om het zo te noemen deed dus ook niks. Hij was wel lief. Alleen, hij was ook héél erg verlegen. Te verlegen op een gegeven moment. Hij durfde niet te vragen of ik een keer met hem iets wou gaan doen ofzo. Dat zette even door, alleen toen deed hij niks meer met me. Of het uit was ofzo. Toen heb ik maar het iniatief genomen om het uit te maken. Het ging gewoon zo niet langer. Hopelijk leest jou vriend dit en staat hij morgen met een grote bos rozen voor de deur, haha!

Aah ik begrijp dat je dat wel graag zou willen, ieder meisje wil wel een beetje romantiek in haar leven. Ik zou het hem gewoon zeggen en omdat jongen zo slecht zijn met subtiele hint, is straight to the point wel goed, dit dus:

Inderdaad, gewoon zeggen dat hij maar eens iets moet verzinnen =)

Schrijf zelf een gedichtje of het liefst een liedje(tekst, omdat hij dat zelf ook doet) en dan zeggen dat hij de volgende is om iets te verzinnen :slightly_smiling_face:

Mijn vriendje kwam heel romantisch met een roos en een doos celebrations aanzetten toen die mij een uur had laten wachten op het station in de regen en de kou. En hij stond om 8 uur 's ochtends in mijn kamer, zodat we nog even samen verder konden slapen. Terwijl we 2 dagen later bij elkaar zouden logeren. Mijn vriend is nogal “romantisch” op de verkeerde momenten haha. Nee oke het is allemaal lief bedoeld maar ik ben meer van het subtiele. Ik heb hem nou al meerdere kaartjes geschreven met dat ik van hem hou, maar ik krijg niet eens een smsje met “ik hou van jou” uit het niets. En ik heb me daar maar bij neergelegd. Zo is hij nou eenmaal niet en als ik hem vraag om het wel te doen dan gaat hij dat doen voor mij en zoiets moet uit hem zelf komen vind ik.

En anders, de hint: “Ik ben echt gek op romantische acties, waarom overkomt mij dat toch nooit? pff” moet hij toch ook wel begrijpen hoor! hahaha

Ohh mijn vriendje is wel romantisch, en dat vind ik echt leuk :slightly_smiling_face:
voor mijn verjaardag kreeg ik een super mooie bos rozen van hem, op het kaartje stond iets van:
“I will stop loving you when all the roses die”

Op het begin snapte ik het niet helemaal natuurlijk, want ja, die rozen gaan niet zo heel lang mee en dan zou hij dus niet meer van me houden ;p
maar toen mijn moeder en ik de stengels af gingen knippen kwamen we er achter dat er 1 neppe tussen zat. Toen vond ik het wel echt heeel lief :slightly_smiling_face:
Die neppe roos viel echt totaal niet op tussen die andere ;p

Lieeef!

mijn liefje is wel romantisch maar soms vind ik dat zo melig x)

Aaaah, ik heb precies hetzelfde en word er een beetje gek van!
Ik doe juist m’n best voor zulke spontane en leuke dingen.
Hij vindt het hartstikke leuk maar doet nooit zoiets terug.

Geef ik hem een leuk kadootje als we 1 jaar hebben. Krijg ik niks terug, kan gebeuren, no big deal. Maar dan kom ik met Valentijn met iets anders, omdat ik gewoon wil laten zien dat ik van hem hou, en dan krijg ik weer niks :stuck_out_tongue:
Ander voorbeeld. Hij woont hier 3 kwartier fietsen vandaan, niet ideaal dus voor spontane langskomacties. Maar ik heb het de afgelopen tijd toch al meerdere keren zomaar gedaan, en hij vindt het maar gewoon!
Toch lichtelijk teleurstellend ja, haha.

Mijn vriend geeft me wel eens ontbijt op bed. ( :
Hij heeft mij eens 2 brieven gestuurd,
Maar that’s it! ;p

Mijn vriend is niet romantisch ( ':
wel heel lief, ik ben daarintegen wél romantisch. Kado’s, briefjes ect. Hij stuurde gisteraaf wel dat ik zijn alles ben… Haha maar verder niet echt (oh en had een ontbijtje op bed gehad, maar dat was toen we 2,5 jaar samen waren)