Romantisch avondje; wat meenemen?

Mn vriend en ik gaan over een maandje een nachtje in een hotel, en dan een dagje shoppen en een dagje pretpark, maar we willen er graag een romantisch nachtje van maken. Hij heeft beloofd alles te regelen, als ik hem dan wel een beetje zou helpen met wat hij mee moest nemen.

Nouja, echt verder dan rozenblaadjes en kaarsjes kom ik niet xD
Wat is nou echt leuk voor een romantisch avondje?
We gaan ook een film kijken, maar welke weten we ook nog niet.

Marley & Me vind ik een leuke ( romantische comedy) film. (;

Bij de Expo heb je van die soort wijn/champagne glaasjes met bij het pootje van die hartjes er aan en daar hebben ze ook een klein flesje wijn of champagne bij met hartjes erop. :slightly_smiling_face:

massage-olie.
je weet nooit wanneer het van pas komt! (:

Idd wijn of champagne in mooie glazen, bonbons, massageolie, muziek…

Nee man doe even normaal, die is helemaal niet romantisch én hartstikke zielig ;o

ik zou lekker geurkaarsjes kopen, die aansteken, rustgevend muziekje erbij, en elkaar lekker met olie of lotion omstebeurt masseren, mijn vriendje vind dat iig heerlijk,
Leuke film en ook romantisch vind ik, he’s just not that into you, das beetje comedy romantisch, en ,a walk to remember, meer drama romantisch
Ook kun je aardbeitjes kopen met slagroom, of chocoladefonduen, je kunt heel makkelijk gewoon wat chocola smelten bijvoorbeeld

ik raad je aan om hitch te kijken, champange in leuke glazen, lekker zacht muziekje, geurkaarsen, massageolie, aardbeien (met chocolade/slagroom), haha alles wat hier genoemd is dus

van die bodypaint ofzo, is ook een leuk idee

Je zou Amélie kunnen kijken ! Een lieve en romantische film =)
Verder zou ik massage-olie meenemen, lekkere hapjes en kaarsjes inderdaad.

Ja massageolie en kaarsjes zijn natuurlijk echt een must maar kwa films zou ik niet voor zulke softies gaan maar eerder iets als the hangover ofzo, iets wat een kerel iig ook nog leuk vind! ik denk niet dat je dan met amelie ofzo aan moet komen!

Amelie vind ik zelf ook echt vreeeeselijk, haha.
Hitch lijkt me best leuk.

Bedankt voor de tips allemaal! :3

nu wil ik ook echt met mn vriendje ertussenuit!

Haha, vakantieveilingen.nl! :stuck_out_tongue:
1 overnachting incl ontbijt voor 18 euro pp :slightly_smiling_face:

Vakantieveilingen is inderdaad ideaal:P
Weekendje parijs, 2 nachten 3 dagen, 40 euro per persoon inclusief ontbijt:D

Oh wist niet dat die site echt werkt joh.
En ja massageolie idd! Iets van een lekker drankje, kaarsjes (vergeet de aansteker niet), misschien een leuk jurkje :slightly_smiling_face:

Geeeeeen kaarsjes…

Een verkeerde beweging en de hele zooi staat in de hens :grinning_face_with_smiling_eyes:

Je kan ze toch gewoon ver weg zetten?

massage olie:D
deze vind ik zelf bijvoorbeeld súper leuk:
http://www.christineleduc…_6gCFchH3god0kOkyw&pcode=

Het is een kaars die als massage olie gebruikt kan worden.

En ja; verder is het een beetje een aparte site/winkel:P