romantiche singen op het strand.

hee.
ik ga binnenkort op vakantie en mijn vriend komt ook 2 dagen. best kort want daarna zie ik hem 4 weken niet meer ivm onze vakanties. nu wil ik wat leuks voor hem doen op het strand. maar ik ben niet zo romantisch, dus weten jullie nog leuke dingen?

teken een groot hart met jullie namen erbij, en leg een kleedje neer met kaarsjes en een picnikmand en dan kunnen jullie romantisch picnicken en dan een romantische strandwandeling?

ja zoiets is idd wel leuk. Gewoom gezellig samen wat eten en daarna langs het strand wandelen?

avond picknick op het strand, met kaarsen en een kleedje en lekkere hapjes enzo. daarna de zonsondergang kijken & samen wandelen :slightly_smiling_face:

Omg lol ik dacht dat je op het strand romantisch voor hem wilde zingen of zo, als in serenade.

Maar inderdaad zo’n picknick met zonsondergang en van die fakkels :’) aangezien het op het strand vaak iets harder waait dan ergens anders, misschien gaan kaarsjes te snel uit of zo.

dankje jullie wel. ik weet nog niet hoe ik dat allemaal mee ga slapen op vakantie maar het is wel een goed idee!

gewoon een lange strandwandeling met zonsondergang!