Rolschaatsen

Zijn er hier mensen die rolschaatsen? En dan bedoel ik niet skeeleren, maar echt rolschaatsen.

http://api.ning.com/files/HTTffwNv2-e1bAFpZUqfkRI2LTRwcABFNyilsK5RTxvd128h9qyuxxEu9-r1apqsBozViBXwQ-n94bRz6irb8aGWT709jXWn/2479913452_e600429a86.jpg

Ik vind het er namelijk zo vet uitzien, beetje retro.
Alleen kan ik het totaal niet, maargoed :wink: Heb het in mijn jeugd nooit gedaan. Ben van plan voor de zomer misschien een paar rolschaatsen te kopen, en het dan maar gewoon te leren.

Ik wou die zo graag kopen, maar dat was op vakantie dus ik had geen plaats in mn koffer D:

Iemand uit mijn famillie heeft dat wel eens gedaan en dat het veel lastiger is dan dat het lijkt. Nouja, veel succes met leren (:

Ik heb het vroeger heel veel gedaan.
Nu heb ik geen idee waar je ze kan kopen.

Ik weet dat Nike een model rolschaatsen heeft, maar die vind ik niet zo mooi. Er is ook een Nederlands merk dat rolschaatsen maakt, genaamd RSI.

Ik heb vroeger rolschaatsen gehad.

In de UK is de rollerderby tegenwoordig heel populair.
Dan heb je 2 groepen en dan moet je elkaar van de baan afbeuken.

Oh, lijkt me leuk, maar heb het nog nooit gedaan. Volgens mij hebben wij nog ergens een oud paar in de schuur liggen. Ik heb geen idee waar je het kunt kopen. Misschien googelen?

Of je moet op Ebay kijken.
(marktplaats… neuh, dan hebben iemand anders’ zweetkakken d’r in gezeten)

^ op ebay niet dan? :'3

Lijkt me zo leuk!! ik vindt ze er echt leuk uitzien <3

ik heb het gedaan in Rotterdam, maar dan disco skaten op rolschaatsen. Ik heb fel groene en paarse :’)

Deze zijn mooi, maar wel duur:
http://www.inlineskatesho…i-quad-funky-rollerskates

ik vind het er ook altijd superleuk uitzien, en ik dacht rolschaatsen is vast makkelijker dan skeeleren, totdat ik eenmaal echt op rolschaatsen stond…
echt ik vond het mega eng xD ik ging de hele tijd achteruit inplaats van vooruit en als ik maar een beetje vaart probeerde te maken viel ik bijna achterover!
dus ik hou het toch maar bij skeeleren denk ik…

Woehoe vet! Dat lijkt me ook leuk om een keer te doen.

ja is ook echt superleuk. Je kan er echt heel goed in worden! Rolschaatsen zijn alleen heel erg prijzig, maar je kan ze ook huren daar.

Oh my god, dat wil ik echt graag :grinning: ik kan nergens retro vinden voor een normale prijs, iemand?

haha, lijkt me megavet!
Volgensmij zij nze allemaal best duur over t algemeen?

Jaah, ik had vroeger van die suuuper lelijke dingen met felgroene veters :slightly_smiling_face: Alleen in mijn herinnering zitten die knop-rem-dingen achter op je rolschaats?

Nee dat is op skeelers. xD
Maar rolschaatsen is een stuk moeilijker als skeeleren vind ik, wel jammer. Want het ziet er echt heel leuk uit!

omg dat deed ik vroeger ook… die remding zit toch aan de voorkant. ik viel dan altijd voorover als ik die ging gebruiken XD… neei k was niet zo pro. had roze met neonroze veters enzo… best lelijk -.-