Hallo meisjes
Ik heb van die rolletjes ‘voor’ mijn oksels, boven mijn borsten, onder m’n schouders.
Heeft iemand deze ook? En hoe komen ze en nog belangrijker: hoe kom je er van af? :’)
Hallo meisjes
Ik heb van die rolletjes ‘voor’ mijn oksels, boven mijn borsten, onder m’n schouders.
Heeft iemand deze ook? En hoe komen ze en nog belangrijker: hoe kom je er van af? :’)
Jammer genoeg heb ik ze ook
maar volgens mij heeft bijna iedereen dat…
Ik heb ze ook :’)
Join the club!
Rolletjes?
Dat is toch normaal? :’) Gewoon vel? Lijkt me dat je anders je arm nooit zou kunnen strekken omdat je niet genoeg vel hebt
Haha gelukkig ben ik niet de enige!
Als ik er in knijp voel ik soms wel een spier zitten
Zullen ze op foto’s dan weg gephotoshopt worden? Want op plaatjes en foto’s zie ik ze nooit
Ja dat wordt weg gephotoshopt.
Iedereen heeft ze. Als je ze niet zou hebben, zou je huid scheuren als je je arm omhoog doet, lijkt me.
Hahah. echt hè!
Die soort minivetkwabjes ahw ja die heb ik ook haha
Ik ook!
ooh je bedoeld rolletjes vet. ik heb me echt af zitten te vragen over wat voor rolletjes je het had. haha stupid me.
ik heb ze ook
Ik heb het niet heel erg, gelukkig. Maar het is inderdaad wel iets dat iedereen heeft, in meer of mindere mate. Voor foto’s wordt het vaak weggephotoshopt, maar bij mensen die echt heel dun of afgetraind zijn zie je het sowieso eigenlijk niet.
Bedoel je arm pit fat, zoals op de foto hier http://fittipdaily.com/get-rid-of-your-armpit-fat-6662/?
Mogelijk wordt dat veroorzaakt of verergerd doordat je een te kleine BH-maat draagt die niet helemaal je borsten bevat (het kan dus heel goed omhooggeduwd borstweefsel zijn), dit was althans bij mij het geval. Het dragen van een goede BH kan het borstweefsel doen ‘terugschuiven’ waardoor je arm pit fat minder wordt of zelfs helemaal verdwijnt! Je kunt je laten opmeten door een professional om er zeker van te zijn dat je de juiste maat neemt, mocht dit toch het geval zijn dan houdt het helaas op haha.
Ik vind het altijd wel ‘‘schattig’’ staan :’) (behalve bij hele dikke mensen, daar kan je een heel pretpark onder verstoppen, lijkt me niet zo fraai)
Ik moest lachen.
Hahahaha xD
+1