[Rollenspel]

Vakantie in Parijs

8 vrienden mogen van hun ouders eindelijk samen op vakantie. Na een lange overleg besloten ze om naar Parijs te gaan. Ze hebben een ‘luxe’ hotel gevonden. Tenminste dat stond er. Ze beleven allerlei dingen mee in dat hotel.

http://i53.tinypic.com/2daepn8.jpg

Invullen :

Naam:
Leeftijd:
Innerlijk:
Foto:
Extra:

4 meisjes

• Selena (beejbeej)
    -
    -
    -

4 jongens
-
-
-
-

Regels ; Als je weg moet gaan of als je een dag niet kan posten moet je het wel even zeggen!

Mag ik meedoen met een meisje?

ik heb denk ik geen zin in nog een nieuwe, maar ik wilde even zeggen dat er bestolen staat in plaats van besloten c:

Misschien handig als je rollenspel een naam heeft?
Ik doe in ieder geval aan best veel mee, dus ik doe niet mee.

^ Sorry ik was het vergeten. Maar hoe kan je het veranderen?

in die hotel? xd

Er zijn al best veel rollenspellen. Kan je niet beter aan een andere mee doen? Daar is nog plek, ik vind deze een beetje overbodig .

Vind ik ook. En je spelling is ook niet je van het.

't is trouwens ook na een lang overleg. niet lange.
FYI. (:

En sowieso; ze beleven dingen mee? Dat wil ik ook kunnen! O_o

Lol, volgens mij vind iedereen mij nu een n00blet dat ik hier wel aan mee wilde doen xD
Anyway; why not give it a chance? Als dit niets word zakt het toch vanzelf weer? Ik bedoel, TS moet ook de kans krijgen beter te worden in spelling 'nd stuff toch? (of ben ik nou gewoon heel soft bezig?)

Ja, dat ben je. Nee grapje. Maar er zijn al zoveel rollenspellen waar nog mensen voor gezocht worden en waar ze dus ook makkelijk aan mee kan doen, dan is dit zonde.

Hmm da’s op zich wel waar ja, maar ik heb niet echt de indruk dat dát de reden is dat mensen vinden dat dit overbodig is; mijn RPG zou dan ook overbodig zijn, en daar hoor ik niemand over.
Ik heb gewoon de indruk dat mensen zoiets hebben; je spelling is onvoldoende, therefore je RPG ook.
(al moet ik zeggen dat ik dit onderwerp niet zo bijster origineel vind voor een RPG)

Dat is de reden denk ik. Er zijn zoveel RPG’s geweest die over zo’n onderwerp gingen en vervolgens doodliepen. Ik zoek zelf ook nog voor mijn RPG nieuwe personage’s, maar dat loopt ook niet zo hard.

Hmm… dan kan ik het wel snappen ja xD
Welke RPG bedoel? Die van Can You Survive? Als daar folks nodig zijn wil ik best een dubbelrol doen hoor ^^

Nee, Cruise around the world. Dat speeltopic heeft al over de 1000 pagina’s, maar er zijn maar 4 / 5 actieve posters.

ah ok xD Nyaa, als het zo’n snelle rpg is is het denk ik niet handig als ik daaraan meedoe. Ik heb namelijk soms wat moeite met van die extreem snelle RPG’s; Can you survive? vind ik ook al best vlug gaan xD

Deze gaat totaal niet vlug, omdat er bijna niemand post. =’]

kay ^^ nya, zal ff in het topic kijken :3