[rollenspel american highschool] -nog geen titel-

[b]hee meiden (:
ik heb hier al een aantal ‘rollenspellen’ gezien, maar die zijn over het algemeen met one direction, en voor anderen was ik te laat. het leek me een heel leuk idee, maar nu nog een onderwerp. ik heb bedacht: american highschool.

[i]er zijn echt teveel meisjes. i don’t mean to be rude, maar ik vind 8 meisjes gewoon te veel. en velen zijn que karakter ook hetzelfde. ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe ik dit op moet lossen.

er wordt begonnen zodra er genoeg mensen zijn, en dan kun je ook niet meer meedoen. (tenzij er eventueel iemand mee stopt.)
lees a.u.b. eerst het topic door voor je een karakter gaat maken, het is niet de bedoeling dat het allemaal dezelfde typetjes zijn.[/i]

[b]regels:
de ‘regels’ is (zoals ik het het liefst heb :stuck_out_tongue:) dat iedereen schrijft vanuit haar personage met de ‘ik’-vorm, verleden tijd. bijv.

“Ik liep door de gang toen die enorm lekkere jongen aan kwam lopen.”

en je weet (als het goed is, want de bedoeling was dat je er een plaatje bij deed, of een beschrijving.) hoe de anderen eruit zien, dus je kunt iemand omschrijven, bijvoorbeeld:

“Ik zag een meisje met lang donkerbruin haar. Ze was lenig, dat kon je zien aan de manier waarop ze loopt.”

let alsjeblieft niet op de domme voorbeelden :stuck_out_tongue:[/b]
[/b]
hier staat wat informatie over amerikaanse highschools, de beginpost werd anders een beetje vol :'D

[b]
dus, wie heeft zin om mee te doen? (:
invullijstje karakter:
naam:
leeftijd:
innerlijk:
uiterlijk (liefst met plaatje):
bijzonderheden:
hobby’s:
highschool jaar:
buitenschoolse activiteiten/ extra vakken:
kledingstijl:

het lijkt me leuk om verschillende typetjes te hebben, van verschillende jaren, en dat er vriendschappen / ruzies / relaties enzo ontstaan (:
dus, doe je mee?
[/b]

ik post mijn karakter vast hier.

naam: Avery
leeftijd: 15
innerlijk: makkelijk in de omgang, een beetje prettig gestoord, heeft droge humor en is lief, maar kan ook een bitch zijn als je haar dwars zit.
uiterlijk: .
http://data.whicdn.com/images/8384239/tumblr_liilixjogq1qbdo3wo1_1280_large.jpg?1301579103

bijzonderheden: Avery heeft ooit een vriendje gehad die haar bedrogen heeft, daardoor is ze erg voorzichtig met jongens. Ook heeft haar biologische ouders nooit gekend. Avery zou het liefst model worden, maar ze verwacht niet dat dat ooit gaat gebeuren. Dit is haar eerste jaar op deze school. Praat liever niet over waarom ze naar deze school is gekomen.
hobby’s kleding ontwerpen, gedichten en verhalen schrijven en hardlopen
highschool year: year 10
buitenschoolse activiteiten / extra vakken: Avery is cheerleader.
kledingstijl: varieert, soms girly en vrolijk en andere keren wat stoerder.

[b]karakters:
Avery / 15 / year 10 / crazyfunkystyle_
Lauren-Jane / 17 / year 11 / Arcoboleno
Elena / 16 / year 10/ writingsoul
Alice / 17 / year 11 / ikwileendonut
Rose / 16 / year 10 / MissSaarrr
Selena / 16 / year 10 beejbeej
Tyler / 17 / year 11 zebrasok
Ryan James / 16 / year 10 / SchaapxJaap
Adam Joël / 16 / year 10 / closeyoureyesx
Michael/Mike / 17 / year 11 / Audaz
Alex / 17 / year 11- Arcoboleno

WE ZITTEN VOL!!
[/b]

oh dit lijkt me echt heel leuk, vooral omdat ik in augustus vertrek voor een jaar High School, maar ik ben druk met examens dus jammer, maar nee ):

in de beginpost gezet.

UP (:

Het lijkt me wel heel leuk, maar ik weet niet of ik het ‘kan’ zegmaar. Mag ik er nog even over denken? :slightly_smiling_face:

naam:Lauren-Jane, afgekort LJ.
leeftijd:17
innerlijk: Lauren-Jane is heel erg gefocust op haar toekomst. Ze is ontzettend fanatiek en heeft er heel veel voor over om te bereiken wat ze wil, namelijk de top van de dans. Ze heeft een duidelijke eigen mening en laat niet zomaar over zich heen lopen. Ze kan heel goed dansen en is erg lenig. Wat veel mensen vaak niet van haar verwachten is dat ze naast streetdance, ook heel graag aan ballet doet.
http://data.whicdn.com/images/8210962/tumblr_lhx3l5M6OP1qex710o1_500_large.jpg

bijzonderheden:Ze is bang voor onweer en ze is ook heel bang om een blessure te krijgen waardoor ze niet meer kan dansen.
hobby’s:Dansen, dansen, dansen. en natuurlijk zingt ze ook graag.
highschool jaar: junior year (11e klas dus)
buitenschoolse activiteiten/ extra vakken: Ze heeft dans als extra vak en ook zit ze bij de schoolband.
kledingstijl: Is heel verschillend. De ene keer draagt ze een baggy broek met een topje en de andere keer draagt ze weer een leuk en schattig jurkje.

Haha lijkt me erg leuk, kan ook wel twee rollenspellen tegelijk dus ik schrijf me mooi in!

Hm, ik doe waarschijnlijk ook mee. Even personage enzo verzinnen. c:

Hier mijn voorlopige karakterschets. Waarschijnlijk voeg ik ‘tijdens het schrijven’ nog eigenschappen toe.

Naam: Elena Hoffman
Leeftijd: 16
Innerlijk: Sociaal en makkelijk om mee te praten, kan met iedereen goed opschieten, maar klapt dicht als er jongens in de buurt zijn. Ze is net verhuisd, waardoor ze haar vaste vast groepje van drie vriendinnen heeft moeten achterlaten. Binnen dat groepje voelde ze zich opgesloten, maar dat zal ze nooit zomaar uitspreken. Ze doet zich heel zelfverzekerd voor, maar heeft eigenlijk geen idee wat ze wil in het leven. Muziek maken is haar uitlaatklep. Elena is slim, maar verbergt het om niet teveel op te vallen.
Uiterlijk (liefst met plaatje): Elena heeft lange blonde krullen, die een lief gezichtje omlijsten. Haar huid is blank met sproetjes, waardoor haar groene ogen snel opvallen. Ze is klein en vrij tenger gebouwd, maar zou graag wat voller willen zijn.
Bijzonderheden: Ze is een goede zangeres, maar moet meer van haar stem durven te laten zien. Ook schrijft ze haar eigen nummers. Ze is nog nooit verliefd geweest
Hobby’s: Muziek maken dus. Ze zingt en speelt piano en gitaar, maar piano heeft haar voorkeur. Verder loopt ze graag hard en leest ze veel.
Highschool jaar: 10e klas
Buitenschoolse activiteiten/ extra vakken: Ze zit in de schoolband, waar ze hoopt wat meer muziekervaring en zelfvertrouwen op te doen. Daarnaast volgt ze kunstgeschiedenis
Kledingstijl: Romantisch. Veel wijde (bloemen)jurkjes, kanten jasjes en ballerina’s. Haar lievelingskleur is wit.
http://a3.twimg.com/profile_images/505377733/l_aeefe1d6285cef7555347c07d58adc79_bigger.jpg
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[img]

naam: Alice Grace
leeftijd: 17
innerlijk: Eigenwijs, brutaal maar ook hulpzaam hekel aan mensen met egoisme. En vertelt nooit geheimen door. Onzeker, maar ook blij.
Houdt van leren.

http://i56.tinypic.com/8ygmjt.jpg

bijzonderheden: Houdt van leren, en houdt heel erg van gitaar spelen.
Speelt heel vaak gitaar maar voelt zich nooit erg veilig. Durft niet te vertellen over verleden. En houdt van sporten.
hobby’s: Gitaar, verzamelt stenen en danoontjes :slightly_smiling_face: en sporten!
highschool jaar: 11 class
buitenschoolse activiteiten/ extra vakken: Doet mee voor auditie basketbal-team.
kledingstijl: Losjes en veel joggingbroeken. Let niet erg op uiterlijk. Soms wel dan doft ze zich helemaal uit voor een feest.

Willen jullie even zeggen of jullie het plaatje zien?

in de beginpost gezet.

Ik zie hem niet, maar volgens mij is die van mij ook niet zichtbaar. Ik doe dit nu op mijn iPod en zodra ik een computer ter beschikking heb maak ik hem zichtbaar (:

& er zijn nog geen jongens! (: blijven posten meiden!

Er mogen toch ook jongens?

Ja, tuurlijk, zonder jongens zou school toch veel saaier zijn? (:

Okee, doe ook mee (:
Maar lever zo wel dat naam gedoe in (:

naam: Rose
leeftijd: 16
innerlijk: Rose is heel lief, ze geeft veel om andere. Ze zet haar zelf altijd op de tweede plek. Ze wilt dat alles altijd goed gaat en als er een probleem is trekt ze dat haar erg aan. Rose heeft humor, maar drinkt zichzelf niet op… ze staat niet graag in de belangstelling. Ze maakt snel contact met andere & vrienden, als je ruzie met haar hebt wilt ze het zo snel mogelijk oplossen.
http://i53.tinypic.com/adezit.jpg

bijzonderheden: Rose heeft heel erge faalangst.
hobby’s: Zingen, leren & foto’s maken.
highschool jaar: Year 10
buitenschoolse activiteiten/ extra vakken: Rose zit in een band + leert vreemde taal & fotografie.
kledingstijl: Meestal een spijkerbroek met t-shirt en all-stars. Ook draagt ze rokjes & jurkjes.

Naam: Selena
leeftijd: 16
Innerlijk: Ze is een drukke meisje, ze houdt er veel van kletsen. Ze houdt vooral van shoppen !!
uiterlijk :
http://i53.tinypic.com/2mdm54i.jpg

bijzonderheden: Ze rookt.
hobby’s: Zingen, dansen, shoppen.
highschool jaar: 10e klas
buitenschoolse activiteiten/ extra vakken: Zingen & dansen
kledingstijl: Verschillend.

Ik denk dat we zo wel genoeg meisjes hebben (: maar nog geen enkele jongen! Nog iemand interesse?

Up (: