rokjes

Hooi.

Ik heb een aantal rokjes gekocht via marktplaats en daarna om combi-tips gevraagd bij ellegirl maar ik kreeg alleen negatieve reacties dat ze zo lelijk zijn. Daar heb ik niks aan en dus probeer ik het hier… Ik ben er zelf in ieder geval ontzettend blij mee!

Hieronder staan ze, tell me. wat zouden jullie doen? (ik hoop trouwens wel dat ze passen haha)

http://img528.imageshack.us/img528/9445/image5vi5.jpg

http://img528.imageshack.us/img528/1464/image7sk3.jpg

http://img72.imageshack.us/img72/930/image9tz4.jpg

Je kan er wel heel veel mee doen.
Doe inspiratie op bij streetstyle foto’s.

opd ie 2 ondrste een strak zwart topje??
ik vind ze eerlijk gzegd ook niet zo mooi

die met die bloemen vindt ik wel heel mooi!
euhm ik zou ze combineren met een zwarte basic trui van de open 32 zulke bedoel ik… kweet niet hoe ze echt heten … :blush:
& mooie lange laarzen met een legging ofzo

Lange laarzen ja?
Ik zat te denken om zwarte enkellaarsjes te kopen.

hmm.
@Barbiedoll; Goed idee! ga ik gelijk doen!

jaa zwarte enkellaarjes vind ik er juist heel mooi op

die eerste is simpel :slightly_smiling_face:
daar kan zo wat alles op van kleuren en het is ook nog eens heel leuk met een zwarte legging!

op die 2 anderen misschien iets van een grijs topje ofzo?

bij de eerste kan van alles& bij de laatste 2;
zoek naar een kleur in de bloemen die het minste voorkomt (bijv. bij de 1e zit het minste legergroen) en doe dan die kleur shirtje en legging
succesxx

De 1e doet het niet.

De 3e is wel leuk misschein met een bruin Vhals shirtje en een hempje eronder in het geel van die ene bloem. En dan bruine laarsjes en maloit

en die 2e met een zwart truije ofzo gewoon veel donkere kleuren. Lekker sipmel houden.

O nu doet de 1e het wel, die is leuk zeg! met bruine is die echt gaaf!

op het eerste gezicht zien ze er ook niet zo leuk uit.

maar als je ze écht goed kan combineren kan het superleuk zijn.
ik zou idd naar streetstyle foto’s opzoek gaan.

Sorry, dat ik het zeg… maar ik vind ze echt lelijk.

Die onderste 2 zie ik indd heel vaak bij streetstyle, zoek daar maar eens naar. Vervelend dat iedereen zegt dat ze zo lelijk zijn, het gaat er toch om dat jij het leuk vind.

hilarisch!

en nu even on-topic: Hmm als ik ze binnen heb en ze passen ga ik even mn kledingkast overhoop halen en misschien aanfoto’s plaatsen. Ik heb nou wel een paar ideetjes.

Felle kousen eronder; kleurrijke laarsjes of boots.; een spannend zwart topje; en een kort vestje; opvallende sieraden

Je kan er zoveel mee doen; het tweede en derde rokje is echt prachtig. ö

Bij de bovenste een tanktop (erin gestopt) met high heels en een lange ketting.
Bij die andere twee een zwart blousje met flatjes of heels.

De onderste 2 vind ik heel leuk, je ziet ze idd veel bij streetstyle, dus kijk daar even tussen.
Je zou ze met een zwart topje en een zwarte legging kunnen combineren, en dan met slee/gewone hakken eronder, of gewoon met laarzen.
Op die met die bloemen kun je ook een andere kleur top doen (wel een kleur die erin voorkomt)!
En op die bovenste kun je eigenlijk alles, daarbij vind ik grijs vooral leuk!