Rokjes..

Hai!

Ik heb 5 Juni een bruiloft van de neef van mijn vriendje…
Aangezien hij een refo(niet lullig bedoelt) familie heeft werd mij ook gevraagd om passende kleding(lees: rok) aan te doen…
Ik heb al op H&M site gekeken, maar ik weet niet echt wat voldoet aan hun eisen…
Kan iemand een leuke outfit verzinnen?
x

wat is “refo”?

mensen die reformatorisch zijn…
van de zware kerk, de vrouwen hebben bijna altijd een rok aan…

Dat zijn meestal wel wat langere rokken geloof ik. En soms vind ik ze op een gordijn lijken, dus misschien kan je van een gordijn wat maken? haha nee geintje hoor. Maar het zijn meestal(meestal, dus niet altijd) wat oudbollige rokken

Als ik jou was zou ik een grijze/zwarte kokerrok halen. Met witte blouse & een dunne gekleurde riem… Geen groen ofzo… Een rode of blauwe. Dat is heel leuk. & je make-up licht doen & je lippen mooi rood :flushed: & als je pumps draagt wat me ook best logisch lijkt onder een kokerrok zou ik zwarte lakpumps halen.

& wat kleine sieraden. Tadam je ziet er perfect uit!

Ik zou een leuk net zomerjurkje kopen tot over je knieen !
Misschien moet je eens op www.steps.nl kijken!
Daar hebben ze echt leuke jurkjes!

Of een leuke witte rok met een leuk shirtje erop, leuke ketting erbij enz.

x

Haha, hier wonen daar ook heel veel mensen van in de buurt. En eeuhm, een rok vanaf de knie volgens mij, en geen spaghettibandjes. En ik zou dan niet om dat outfit op te leuken zegmaaar, een rood riempje met rode lippenstift en rode pumps doen want volgens mij kan dat daar ook niet echt :stuck_out_tongue:
Maar gewoon dan met een blousje ofzo, en niet teveel makeup :wink:

heel erg bedankt!
Ik weet echt niks…
x

Aww, arme jij.

Misschien een mooie maxi-jurk met een vestje erover (dat je schouders ook bedekt zijn :roll_eyes: ) of zo’n wijde zwoeprok, die komen meestal ook net iets over je knieën, met wat leuks erop?

ik zou een kokerrok dragen die tot de knie komt en dan een shirtje met een vestje eroverheen, of in plaats van dat een blousje. In ieder geval moeten je schouders meestal ook bedekt zijn. En ik zou het niet te kleurrijk maken…