Rokjes naar school?

Hey meiden, de titel zegt 't al. Ik doe normaal nooit rokjes aan naar school maar bv z’n strakke zwart me een panty vind ik wel leuk, maarja ik denk dat die jongens verveledn gaan doen omhoog doen ofzo ik zit dan wel in de 3e maar ik zie zoiets wel gebeuren hoor…

• Doen jullie wel eens rokjes aan naar school?

Gedragen jongens zich serieus nog zo kinderachtig in de derde?

Ik weet niet of ze dat doen maar ben wel bang dat ze dat doen… Dat is het meer

uhm waarom zou je geen rokjes dragen. Je gaat toch ook niet hun broek omlaag trekken ofwel soms?

Als ze dat doen schop je ze gewoon in de ballen? Ik zie het probleem niet.

Zijn er geen andere meiden bij jou op school met rokjes dan? :cold_sweat:

Hebben ze bij mij nooit gedaan (was dan ook niet de 3e maar toch) gewoon aantrekken als je dat leuk vindt!

Haha je hebt gelijk ja, maar 't is gewoon een beetje schaamtelijk als ze dat doen en zeg maar iedereen 't ziet

Niet dat ik weet maar van mijn klas doet eigenlijk niemand rokjes aan…

Hahahaha omijngod, dat zou echt kinderachtig zijn. Vinden ze het niet alleen maar leuk? Ik draag bijna alleen maar rokjes…

Als iemand mijn rokje omhoog zou doen zou ik 'm toch een klap in z’n gezicht geven, kom op hoe kinderachtig ben je dan?

Tja misschien maak ik me wel druk om niks ik zie wel of ze wat doen en als ze dat doen is dat een goede reden om naar je mentor te gaan denk ik…
Maar bedankt voor alle reacties! :slightly_smiling_face:

Doe er een strak broekje onder, hoef je niet bang te staan dat je in je ondergoed staat als het gebeurt (wat waarschijnlijk niet zo is, maar goed).

.

Anders kun je misschien voor de eerste keer een rokje aandoen op een dag dat je weinig les hebt? Zo kun je eraan wennen! Komt vast goed trouwens. (:

In de zomer soms wel ja.

Deed het vaak in de 3e nu niet meer. En als die jongens dat doen zijn ze enorm kinderachtig en geef je ze gewoon een klap of zeg je het tegen een leraar.

Ik draag vaak rokjes naar school. Meestal skater skirts en wat lossere rokjes want dat zit het comfortabelst haha. Maar draag gewoon wat jij leuk vind. Die jongens trekken heus niet je rokje omhoog ofzo haha. Geef ze anders gwn een klap.

Gewoon doen!