Rokje only

Ik weet echt niet hoe ik dit rokje aan kan. Ik heb het vorig jaar bij de Only gekocht en is soort grijs/groen achtig. Weet iemand iets? :blush:
Foto:

http://i39.tinypic.com/64eaag.png

Gewoon simpel wit hempje of shirtje erop?

Die heb ik ook!

Ik had hem vaak aan met een oud roze of grijs shirtje met een tailleriem en ballerina’s

Gewoon en zwarte panty eronder?

die heb ik ook :slightly_smiling_face: alleen bij mij zit hij heel raar.

Roze, groen of zwart?

Ik zou er inderdaad een licht roze hempje boven doen in de zomer, of een grijs/wit hempje. :wink:

Dat rokje heb ik ook!. ik heb hm 1 keer gedragen met een zwart shirtje en dan het rokje hooger zegmaar, stond wel heel leuk!

eigenlijk zoals de meeste hier al zeggen: het rokje heeft al genoeg print van zichzelf, dus ik zou het combineren met een bv zwart topje in een mooie stof, rokje in de taille, panty, veterschoentjes. evetueel nog een leuke ketting! maar leg de nadruk op het rokje want hij is heel leuk! (: je zou er trouwens ook een wit kanten topje bij kunnen dragen, en dan het rokje weer in de taille. zoveel mogelijkheden haha.

dit is echt een leuk rokje :slightly_smiling_face:

ik zoek ook zoiets… alleen dan iets minder bloemig xd
maar deze is echt leuk,

ik zou dit combineren met een zwart of wit basic shirt… in de winter misschien met een blazer (?) ik zelf zoudan voor zwart gaan, wit staat mij heel raar door mijn bleke huid :stuck_out_tongue: xd maar weet niet hoe dat bij jou zzit…

Ik heb bijna precies zo’n zelfde rokje, alleen die van mij was iets meer roze.
Ik had m aan met een oud roze of wit shirtje en een zwarte legging/panty