Rokje met kant

Heeeee,
Ik heb laatst echt een geweldig rokje gekocht,
het rokje is van lichte spijker en er zit kant aan de onderkant. Het is een hoog model.
mijn stijl is een beetje scene/alto/emo achtig.

WAAR O, WAAR KAN IK HEM MEE COMBINEREN? :<
want het wordt snel zo trutterig.

http://img109.imageshack.us/img109/6691/rokje.jpg

Sorry voor de slechte kwaliteit!! *shame*

Help me. :<

Als je stijl scene/alto/emo achtig is zou ik er een felgekleurd shirtje in doen of iets met een print, en dan ook weer een vestje met een andere print.

Hmmm, ja… er komen alweer heel veel ideeën in me op haha, thanks.

Thanks, ja ik vind hem ook leuk alleen idd, ik heb ook geen idee. :stuck_out_tongue:

Erg leuk rokje, maar ik zou het echt niet weten waar je het mee moet combineren.

Haha, jullie delen mijn probleem. :stuck_out_tongue:

ik zou de strik eraf halen als dat kan. volgens mij is je rokje dan al wat minder tuttig (:

Hmm, ja dat klopt idd!
Thanks!! (:

Met een wit of zwart shirtje kan het al heel makkelijk.

strak zwart shirtje er bij in, zwarte panty met vans oid?

Hmmmm jaaa. (:
Zeker van vans haha.

Ik zou een wit hempje en een lichtroze vestje erop aandoen maar ik denk dat dat dan te schattig is

Ja idd ^

Zwart shirtje erbij waar in felroze een print op staat, met wat van die emo strikjes accessoires. Zegmaar, schattig op een emo manier… Als je dat leuk vindt :stuck_out_tongue: Of een aantal kettingen erbij met van die leuke grote peace symbolen ofzo eraan. Zoiets denk ik :stuck_out_tongue:

jaaa nice! (: dat is wat ik bedoel, hihi.

Buttons?

ik heb een zwart kanten rokje, die helemaal van kant is zeg maar, mijn stijl is juist heel ‘lief’ dus ik kan je niet echt verder helpen! maar die van mij combineer ik graag met een gebroken wit poffend blousje en een leuke strikjespanty, of met zo’n peterpancollarblousje. maar goed, dat is dus niet emo/alto sorry!