Rokje kruipt omhoog

Hey meiden!

Ik houd echt van rokjes en jurkjes en helemaal in deze tijd is het gewoon super leuk om te dragen! Ik heb alleen een probleem (wat ik met wel meer rokjes/jurkjes heb) maar met deze helemaal. Het is namelijk (een van) misschien wel mijn lievelingsrokje! Het is een superleuk rokje komt iets boven de knie, er zit zwart, roze en een beetje wit in en hij is echt heel leuk. Alleen het probleem is dus dat hij erg opkruipt. Als ik fiets gaat hij zelfs al omhoog, dus houd ik hem vaak met een hand vast. Ook bij bukken gaat hij snel omhoog. Ik draag eigenlijk bijna altijd wel een string, dus dit kan best vervelend zijn zoals je snapt. De laatste keer dat ik hem aanhad (naar Walibi) merkte mijn goede vriendin ook op dat mijn string een paar keer zichtbaar was omdat het rokje omhoog kroop. Nu is dat bij haar minder een probleem, maar in het openbaar best beschamend. Hebben jullie hiervoor tips wat ik ermee kan doen? Ik heb ook rokjes die beter blijven zitten, maar aangezien dit mijn favoriete rokje is wil ik hem echt niet zomaar wegdoen.

Liefss Sarah

Hee,

Misschien kan je er een biker shortje onder aan doen? dat doe ik ook altijd onder een rokje aan werkt super handig!

Suc6

kuzziess June

2 likes

Als ik een rokje of jurkje aan heb, buk ik nooit, ik ga altijd door mijn knieën. En als hij net boven je knieën komt, moet hij wel heel erg omhoog kruipen wil je je string zien?

En anders zoals @June ook al zegt, een kort (strak) sportbroekje eronder aan doen?

ja hij kruipt heel erg omhoog ja haha. Nu heb ik hem ook al wel een tijdje en is hij misschien wel aan de korte kant maar hij is gewoon ontzettend leuk.

Inderdaad biker shorts. Ze hebben ze ook bij de Hema, met een zakje voor je mobiel, superhandig!

Als ik thuis zit en mijn vriendin heeft een rok aan dan word ik wild van het weekend stond ze te koken ze heeft het geweten maar wil hier mee zeggen je moet gwn schijt hebben