Rokje in de droger?

Haaii. ik had dus dat ¤5 rokje van de H&M besteld en die kreeg ik vandaag binnen, maar hij is best wel wijd en zit dus niet strak om mijn benen, wat ik wel wil ;p is het heel dom om m in de droger te doen? haha. ik kan m natuurlijk ook wel terugsturen maar ten eerste ben ik veel te lui om dat te doen haha en ten tweede duurt het dan weer jaren voordat ik m eindelijk weer heb in de kleinere maat. Oja, en hij schijnt ook best door ‘tussen me benen’ hahah, als ik met mn benen wat wijder sta zegmaar, hebben jullie dat ook?

Terug sturen? Je kan ook langs de winkel gaan volgens mij.

Ja, dat heb ik ook allemaal.

Als je hem wat hoger doet zit hij wel strakker.

Ik zeg: terugbrengen

als ik al te lui ben om naar het postkantoor te gaan ben ik waarschijnlijk veeeel te lui om naar de stad te gaan haha (a) voor die 5 euro wil ik de gok wel wagen denk ik ;p

Haha, dat plan had ik ook [maar toen vond ik toch nog de juiste maat].

Check even het label om te kijken wat het wasadvies is: de meeste stoffen kunnen tegenwoordig wel tegen drogen of kunnen vrij heet gewassen worden; dan heeft het minder nut :stuck_out_tongue:

Volgens mij kan het wel, maar na een tijdje rekt de stof toch wel weer uit waardoor 'ie waarschijnlijk toch niet meer strak zit.

Ik denk dat het in de droger stoppen niet heel veel zin heeft, dus je kan het beter terugsturen/brengen.

Ik heb het ook maar aan de bovenkant, heb het al in de droger gedaan enzo, maar dat heeft geen effect.

Dus mijn moeder zet het elastiek erin gewoon wat strakker. =)

Ja dat denk ik ook

Ik zit met hetzelfde probleem en kan hem al niet meer terugsturen omdat het kaartje eraf is.

Hij zit bij mij echt veel te wijd aan de bovenkant voor een taillerokje, beetje jammer… Zou drogen/heet wassen nut hebben?

Bij mij viel hij ook kut. Ik heb hem teruggestuurd.

Lees hierboven: nee wassen en drogen heeft geen effect.

Misschien ben jij of je moeder net als mijn moeder een beetje handig, en kan ze bovenin het elastiek strakker zetten?

Bleek uiteindelijk ook nog een gat in te zitten ook hahaah, maar me moeder had bon enzo al weggegooit dus ik heb m maar gewoon opnieuw besteld in kleinere maat haha.

wat is het 5 euro rokje :$??

Ja maar het is niet alleen het elastiek bovenin, het is echt gewoon het hele bovenste gedeelte. Dus dan zou je er gewoon een hele verticale strook uit moeten halen.

En zoals ik las hierboven zijn daar verschillende meningen over -.-’

Dat probleem had ik dus ook! Maar ik heb hem gewoon wat warmer gewassen en hij zit nu opzicht wel goed, had liever een XS gehad maar die hadden ze helaas in de winkels niet. En wat te lui om erop te gaan wachten en te bestellen.

het enige rokje op de H&M site voor ¤5,-
is helemaal basic, in vele kleuren.
maar valt bij heel veel mensen niet goed

Ik heb d’r zo een van de Lady Sting, in minder kleurtjes en voor 8 euries maar valt wél goed. Schijnt ook wel beetje door als je met je benen ‘‘wijd’’ staat zegmaar haha maar is wel betere kwalité denk ik dan H&M, tsja wat niet…

Ik heb er 4 (2 zwarte, 1 bruine, 1 blauwe) en bij mij zitten ze super haha
OK, hier heb je niet veel aan.
Maar je moet idd zorgen dat je de juiste maat bestelt.