Rokje H&M, hoe te combineren?

Hoi meiden.
ik heb gister dit rokje binnen gekregen van de H&M:

http://i51.tinypic.com/2r6ia6p.jpg

zelf gemaakte foto van mijn rokje

http://i54.tinypic.com/30rmpug.jpg

foto van de h&m site.

Maar ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik hem kan combineren.
hebben jullie ideeën?

Liefs Tessa.

ik zou er een witte singlet onder doen (erin proppen dus), met zo’n basic vestje met knoopjes (snap je het? haha).

@_FLABBERGASTED, dat dacht ik dus ok dat leuk was, maar dat stond helemaal niet leuk!

Wat hierboven gezegd word een tanktop eronder en een cardigan erboven of een blazertje

waarom staat dat niet leuk dan?

Weet niet, ik het stond gewoon niet leuk.
maar er morgen wel even een foto van met een wit topje eronder.
nu is het te donker.

Dat rokje is pure liefde (L)
je kan hem in de zomer aan met een wit shirtje erboven.
nu in de winter met een wit shirtje, een zwart blazertje/vestje en een zwarte majo.

met een wit hempje die erin stoppen voor de zomer. en in de winter dan een leuk vestje of blazertje erover.

ik heb geen leuke blazer :frowning_face:

ohjaa, en de kleuren ljken blauw en licht blauw maar eigenlik is het donkerblauw/paars en lichtpaars/lila

wat een schatje!
ik zou in de kleur van de hartjes een lichte tanktop kopen,
en dan zon wat wijdere weetjewel.
en dan in dat rokje stoppen, en een beetje blousen, zodat het poft.
leuke slippertjes/sandaaltjes en je hebt een perfecte zomeroutfit!

^dankje, ga ik zeker eens proberen!

Gewoon een tanktop. Kan in zo’n beetje alle kleuren, wat jij het mooiste vind. Ik zou hem overigens wel in het rokje stoppen. Of een blouse, dat kan ook.

Eventueel kan er een cardigan of een blazer op. En qua schoenen zou ik gaan voor slippertjes/sandalen of pumps.

ik zou er iig een donkere kleur op doen (:

ik zou er iig een donkere kleur op doen (:

een wit zomers blousje er bij in doen. of een simpel zwart shirtje. witte flatjes of pumps er onder, zoiets (:

Ik bedacht mn zus ook nog een soort wit blousje met pofmouwtjes had! zou dat er leuk bij staan? jawel toch?

denk het wel (: