Rokje combineren

http://i40.tinypic.com/108eo2r.jpg

Heey, hoe zouden jullie dit rokje combineren,
ik vind hem echt super leuk namelijk maar ik zit na te denken of ik hem zal kopen omdat ik al zo veel kleding heb,
maar ik heb geen idee hoe ik dit echt leuk kan combineren
ja is wel leuk met grijs shirtje ofzo
maar ik heb niet echt hele goede ideeën.

Misschien jullie wel ?

Die is heel leuk!

Ik denk dat ik het zo zou doen:

Het rokje, met een grijs t-shirtje, met een roze vestje, een grijze legging en mooie zwarte/witte laarzen. En dan met een leuke ketting en armbanden!:slight_smile:

xxx

met een simpel singletje in het zwart/grijs ofzo met een zwarte cardigan & zwarte pumps

In de zomer is ie leuk met gewoon slippertjes en een hemdje maar voor nu dus nog niet.

oke
bedankt! :slightly_smiling_face:

Ik ben het met Sooooph eens, nu is hij te zomers. Ik vind hem trouwens niet zo mooi met grijs, het kan wel, maar met bruin of wit lijkt me leuker.

Haha die heb ik net 1 sec geleden besteld voor in de summer.

ahh die is zo leuk!
waar heb je hem besteld?
ik zou hem met een leuk hempje dragen denk ik.
meer een strandrokje ofzo, niet echt winters iig.

Wat leuk!
Ik vind hem echt superleuk voor in de zomer ja, maar niet voor nu.

Ik zit ook al te twijvelen over of ik dat rokje zal bestellen… maar hij lijkt me zo kort …

waaaaaaaaaaar kan je die kopen :dance1:
ik heb namelijk een leuke combinatie in mijn hoofd met een bruin hemdje!
(wel voor de zomer inderdaad)

waaaaaaar kun je die kopen?
:four_leaf_clover:

VERPLAATSTnaar MISK!!

Ik zat d´r net naar te kijken, denk dat ik hem wel bestel…

Ik zat zo snel te denken om het nu te dragen met zwarte stirrup panty, lichtbruine hakjes van de invito, topje + vestje. Kan alleen niet kiezen tussen die met bloemetjes en die die je hier gepost hebt. :thinking:

Meisjes, hij is van de H&M, 19,90 net nieuw op de site…

Ja met bruin is ie ook leuk, dnek dat ik hem ga bestellen, ik wacht toch nog op andere schoenen die pas in mei komen, dan kan ik deze er toch gewoon bijbestellen, dat ik maar 1x verzendkosten heb ? :stuck_out_tongue: ik bestel bijna nooit op H&M.com omdat het zo lang duurt altijd :frowning_face:

@Unintended,
ik zat ook te twijfelen tussen deze en die met die blauwe bloementjes…
maar deze is makkelijker combineren en net wat meer mijn stijl… dnek ik

Ja, dan hoef je maar 1x verzendkosten te betalen. Dat was bij mij wel zo, dus zal dat altijd wel zijn!