Rokje combineren Oud&Nieuw

Hallo! Wie wil mij helpen? Ik heb dit rokje al even in de kast hangen en wil 'm graag aan doen met oud en nieuw alleen geen idee hoe ik 'm leuk kan combineren. Ik wil geen all-black outfit… Alvast bedankt!

(foto is niet van mij, maar het is hetzelfde rokje. fotomaker; bedankt!)

Toch zou ik het met een zwart topje combineren en zwarte pumps. Je haar leuk opgestoken en mooie make-up met felrode lippen.

Zoiets?

witte blouse erin en dan poffen zegmaar, en dan een gekleurde panty. bijvoorbeeld rood of groen? en dan mooie laarzen, of pumps. en dan met sieraden afmaken?

Je kunt hem bijna net zo makkelijk combineren als een basic zwart rokje. Alleen voegen de glitters of studs of wat het ook zijn iets leuks toe :’)

Volgens mij zijn het gewone witte stippen. :flushed:

Ik zou een witte blouse doen, beetje laten poffen en een korte blazer?

Witte blouse en gouden ketting (bijv. dit) of petar pan colar ketting (hier).

Lekker boeiend

Het zijn zilveren studs ja! En een wit blousje en dat ‘poffen’ had ik ook in gedachte maar denk dat dat te simpel is. Maar aan de andere kant is het rokje niet verschrikkelijk saai…

Dank jullie wel in ieder geval! :grinning:

Ik zou een leuk blousje kiezen met één print of een kleur niet teveel gedoe bij het blousje en dan in het rokje doen en een beetje poffen. Of een leuke dunne pullover eroverheen!

En blouse in een lekker opvallende kleur, rood ofzo, dat erin dragen, mooie statement ketting erbij, en dan nog een panty oid.