Roken

Hallo

Ik ben nu 12 jaar en ik rook!
Ik rook er nu nog maar 5 per dag van zware shag weet iemand of dat erg is en hoe je aan meer kan komen?

Nee maakt niet uit, je bent ten slotte al twaalf. Heb je misschien volwassen vrienden? Ik zou het aan hen vragen.

Zoals iedereen weet is roken totaal niet schadelijk

Veel makeup, hoge hakken en een shirtje met inkijk.

5 per dag is prima, zolang het er maar geen 6 worden. Vanaf 6 per dag worden je longen zwart.

Oh ik dacht vanaf 4!! ik heb ook zo’n goede conditie gekregen door mijn rookgedrag wow

:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:?

Ah wat goed! En 5 per dag is helemaal oke. Lekker door blijven roken. Sigaretten kun je gewoon stelen van oudere mensen.

Lekker bezig! Ga je toevallig ook elk weekend uit en zuip je je helemaal lam?

O god jij weer.

Ga vooral zo door meid!! Gefeliciteerd, vanaf 15 jarige leeftijd is je kans op kanker 20x zo hoog vergeleken met iemand die begint op zn 20e! En jij bent pas 12, dus het is bij jou waarschijnlijk nog veel hoger! Elk jaar krijgen 19.000 mensen in nederland kanker door roken in hun longen, mond of keel. Moet je nagaan hoe groot je kans nu wel niet is om daar bij te zitten!
Vergeet ook zeker niet hoeveel kans je hebt als je zo doorgaat op een hartaanval, hartfalen, hersenbloeding, herseninfarct, rottende tanden, COPD, oogziekten, alzheimer, reuma, diabetes en als kers op de taart onvruchtbaarheid! Dat is toch geweldig en wil je toch niet missen!

Probeer er alles aan te doen om die sigaretten te krijgen want deze positie wil je natuurlijk nooit meer kwijt!

Het schijnt maar dit weet ik helemaal zeker, maar ik heb ergens gelezen dat roken slecht voor je is. Ik ben helaas de bron van deze informatie kwijt.

Wow, ik zou dat onderzoek best een keer willen lezen dan? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Roken is niet erg of schadelijk, het schijnt uit onderzoek te blijken dat het super goed voor je is! Hoe je eraan komt … overval bijvoorbeeld een tankstation! Kun je gratis daar halen als je echt in nood zit! :sunglasses:

Hahaha die reacties van iedereen hier, geweldig

Goed, obviously zal dit topic nergens toe leiden en weet je hopelijk zelf ook wel dat je nogal dom en totaal niet stoer bezig bent.
Slotje