Roken..

Hoihoi ladys,

Ik heb even een vraagje, hebben jullie een bepaalde voorkeur voor sigaretten?
Ik wil zo veel mogelijk sigaretten voor zo min mogelijk geld, wat raden jullie aan?

Ik heb er niks aan als je zegt ‘Stop maar met roken’

Als je er zo veel mogelijk voor zo weinig mogelijk geld wilt dan boeit de smaak je dus ook niet? In welk opzicht ik dus wel zou zeggen stop met roken

Maar ok… Als je de goedkoopste optie wilt moet je ze zelf schieten. Een pot West tabak kost 12 euro. Een schiet apparaat een 10tje en 200 hulzen zijn 1.35.
Zelf rook ik best veel en doe zeker twee weken met zo’n pot. Terwijl ik anders 2 dagen met een pakje doe. Dus reken zelf maar uit hoe veel geld dat scheelt

goedkope sigaretten zijn niet meer te krijgen vgm :’) Maar toen ik nog rookte had ik het liefst Marlboro light of camel. Camel is opzich ook niet zo heel gek duur.

Dankjewel meiden, ik wil beetje lekkere sigaretten maar ik dacht als ik dat neer zet dan zullen mensen wel weer zeggen

‘roken is niet lekker, je verneukt je longen.’

Ja dit dus.

Ik schiet ook zelf. Altijd gedaan en dat vind ik het lekkerst, dus dubbel win. Ik rook minstens 20 sigaretten per dag, soms meer en ik kom, samen met mijn vriend, een week en half toe met een pot van de Aldi. :’) 19 euro kost die denk ik. Dan ben ik op een maand per week 7,5 euro kwijt, terwijl ik met pakjes minimaal 45 euro kwijt zou zijn.