Roken

Roken jullie heb je gerookt, of rook je niet??
En wat vind je ervan?

Ik rook heel soms, voor de gezelligheid…
Ik weet wel dat het slecht voor je is, maarja je gaat soweiso dood dus… :stuck_out_tongue:

Ik rook.

Ik rook heel soms tijdens uitgaan, verder echt NOOIT! vind het eigenlijk niet eens zo heel lekker

Ik rook niet, heb het nog nooit geprobeerd en vind het verschrikkelijk

Ik rook niet, krijg je vieze gele tanden van!
en ik ben er zwaar allergisch voor, kan der bijna nooit bijkomen als iemand naast me ofzo rookt.

Nooitneverniet,

Ik vind het zo vies en ranzig en het ziet er zeker asociaal en dom uit.

Nee. ik rook niet. daar krijg je gele tanden, een schorre stem, en rimpels van. nee dankje.

Ik rook niet
en ik ben ook niet van plan dat te gaan doen !!!
ik vind t vies, je gaat stinken, je adem gaat stinken, tis ongezond
nee k kan geen reden bedenken om t wel te doen :wink:

Nog nooit gerookt en zal het ook nooit doen :slightly_smiling_face:

Ja ik rook. heb wel geprobeert te stoppen, maarja als je allemaal vriendinnen om je heen hebt die roken, tsja! dan is het wel moeilijk te weerstaan :stuck_out_tongue:

Rokenom;

*Gele tanden te krygen,rimpels&stemveranderingen.
*Stinkt
*10 jaar vroeger dood te gaan.
*Andere mensen hen levens er mee te verpesten.
*Te veel geld er aan uitgeven, kan k veel beter voor gaan shoppen.

Néé waarom zou ik?

Ik rook wel ja, al best een tijdje.

Nee ik rook niet en dat wil ik graag zo houden. Mijn ouders roken allebei en dat vind ik wel genoeg :wink:

alleen met uitgaan, voor de gezelligheid… best zinloos wel ja maar beter dan een pakje per dag

ik rook alleen heel som voor de gezelligheid idd, en bij uitgaan.
maar nooit vast ofzo, op school ook nooit, want dat vind ik gewoon niet nodig

Ik heb wel een aantal keer gerookt met uitgaan enzo… maar eigenlijk vind ik het een beetje onzin en ik wil niet verslaafd worden enzo… ik doe het nu ook bijna nooit meer, soms heb ik wel even zin in een trekje en daar blijft het dan bijna altijd wel bij. Ook vind ik het er meestal niet uitzien als een meisje rookt en geef ik me geld liever aan andere dingen uit…

Trouwens nog even een reactie op dat 'Ik weet wel dat het slecht voor je is, maarja je gaat soweiso dood dus… ’
Dat is wel waar, maar ik denk dat er prettigere manieren zijn om te sterven. Niet meer kunnen ademen zonder pijn en een lijf dat helemaal verkankert wordt lijkt mij in ieder geval niet erg prettig, dan ga ik liever dood aan een hardstilstand in me slaap!

Ik rook alleen chocolade sigaretten tijdens sinterklaas verder zie je er mij niet mee lopen :stuck_out_tongue:

Ik HÁÁÁÁÁÁÁT roken! Het is slecht voor je het stinkt, het is duur en het is vies! Dus NIET DOEN!

haha, bij mij het zelfde :stuck_out_tongue:

neej ik rook niet… Kep wellis gerookt, niet vast maar gewoon een periode best veel… en dan kreeggik gelijk zo een heze stem drvan… dus nu doe ik het nooitmeer…