roken/smoken

wanneer ben je verslaafd? als je niet meer zonder kan of als je er heel veel zin in heb?
wie rookt hier ?
en wie smoked er ?
ben gewoon benieuwd

Je bent verslaafd wanneer je niet meer zonder kunt.
En nee ik rook en blow niet, ik vind het stinken.

Je bent er aan verslaafd als je niet meer zonder kan en er veel zin in hebt.
Zelf rook ik niet, ik vind het achterlijk als jonge mensen beginnen met roken.

Nee ik rook niet. Ik vind het smerig en het is slecht voor je gezondheid.
Maar even een vraagje; waarom wil je het weten? x)

google is je grote vriend.

ik rook niet.
waarom wil je het eigelijk weten.

& btw.
waaarom staat het bij liefde en boys?

weetikveel waarom het hier staat? ik had het niet daar gedaan maar er stond iets van het komt bij liefde & boys ofzo dus :wink: en ik wil het gewoon weten want ik doe het al een paar weken elke avond en ik heb er nu gewoon echt zin in! en ik wil ECHTTTT niet verslaafd raken :expressionless: en nee dit zeg ik niet om stoer te doen ik ken julie toch allemaal niet dus daarom vraag het het ook hier :slightly_smiling_face:

ik rook wel, smoke niet.
je bent verslaafd als je niet meer zonder kunt
waarom staat dit bij liefde?

als je niet verslaafd wil raken.
stop er dan mee. :wink:

Als je niet verslaafd wil raken moet je er gewoon niet aan beginnen.

ik niet ookniet verslaafd raken maar wil het wel soms blijven doen maar als we bevoorbeeld weer hebben gekocht dan denk ik ja ik gamaar 5 trekkies nemen ofzo maar dan neem ik alsnog meer dna gaan we met ze alle een spel doen daardoor denk ik

Lichamelijk verslaafd als je er niet meer zonder kan… Geestelijk verslaafd als je heel veel zin er in heb
Nee rook niet ,
En blow ook niet

wtf is het verschil tussen roken en smoken? ik zie dit toch echt als synoniem (a)

smoken is met wiet :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik rook niet en heel heel soms blow ik wel eens maar dat is echt maar 2 keer in een half jaar ofzo.

Verslaafd zijn is als je er niet zonder kan, als je er de hele tijd aan moet denken, als je het niet kan krijgen dan wordt je chagerijnig of agressief.

Zelf rook en blow ik niet, nog nooit geprobeerd, en ook niet van plan.

Waarom staat dit bij liefde&boys?

Ik denk dat als je niet zonder kan dat je dan verslaafd bent…
ik rookte… sinds 3 dagen gestopt en ik ga het volhouden… je kan er toch geen voordelen in vinden… en het is alleen maar slecht… eigenlijk zou je er nooit aa moeten beginnen…

Blowen… doe ik soms als iemand bij zich heeft… want zelf koop ik t niet :wink:

Ik rook.
Blowen af entoe.

ik ken een jongen hier in de buurt die 12/13 jaar is en die heeft echt verkeerde vrienden gemaakt, ik zie hem vaak in de stad enzo met die jongens van 15 jaar ofzo. en hij rookt, en rookt wiet. maar volgens mij is ie er niet verslaafd aan… maar wilt ie er gewoon bij horen…
maarja, ik rook niet, en ben niet van plan om het ooit te doen. het stinkt& het is slecht.