Roken Roken..Uiteindelijk vond ik mijn oplossing in hypnose...

edit moderator Curiosityy: reclame is niet toegestaan.

of je zet gewoon door en zorgt voor wat zelfdiscipline. scheelt je heel wat tijd en geld.

hahah watje

Het is trouwens doodnormaal dat je misselijk wordt van roken als je gestopt bent just saying, dat is geen magische bijwerking van je hypnose.

Ik dacht dat dit het rijm topic was

Onzin, je moet je hoofd er gewoon naar zetten en het doen.

Dacht t al bij de titel en nu ik zie dat dit t eerste bericht van ts is en bovendien de behandelaar met naam en toenaam wordt genoemd… Gewoon reclame, niet eens meer undercover :stuck_out_tongue:

hey mensen…ik deelde maar een gedachte met de lezers. Je kunt er veel van vinden en het reclame noemen…het zij zo: was het een pleister geweest waar ik baat bij had gehad, dan had ik dat evengoed hierbij benoemd, het misschien gedeeld met kennissen op twitter en/of facebook. Een woord van lof over een genoten dienst mag reclame zijn, maar een misdrijf is het niet! Ik begrijp dat jullie allemaal een super mindset hebben en zelf zonder moeite zouden stoppen met roken- dat doen jullie zo even!..de onderwezen onder jullie weet denk ik wel dat veel mensen (even geschoold als jullie) moeite hebben met het wegdoen van hun nicotineverslaving. Dus als ik positief over een hulpmiddel spreek- dan mag het ongetwijfeld als reclame beschouwd worden, ok? Who cares…

Ik denk niet dat er veel meiden op dit forum zullen zijn die voor hypnose kiezen als ze willen stoppen met roken, dus leuk dat je je gedachte meedeelt maar beter doe je het op een ander forum.

Wel opvallend dat je ook al afgevallen bent door hypnozorg uit Almere :wink: en dat zelfs in profieltekstje zet… (Sorry, ik verveel me :stuck_out_tongue:).

Naja, boeiend ook of het reclame is of niet…

Dit lijkt iets te veel op sluikreclame, daarom een slotje.