rok en laarzen

Ik vind het wel normaal, maar ik vind het niet mooi.

Hartstikke leuk man.

Ik vind het niet mooi
maar dat is mijn mening.

Het is heel normaal en het ziet er gewoon leuk uit bij jou hoor :slightly_smiling_face:

Het is heel normaal en het ziet er gewoon leuk uit bij jou hoor :slightly_smiling_face:

In jouw geval had ik donkere laarzen genomen.

niet mijn smaak maar raar is het zeker niet!

Ik vind het normaal, maar jammer dat je laarzen een andere kleur wit zijn dan je rokje,

vind het een rotopmerking van die meid. Ik hoop dat je haar er wel op aangesproken hebt?

ik vind dat heel normaal hoor… XD wat een raar mens dat ze dat niet normaal vind… :S
jouw combinatie vind ik ook erg leuk.

ik vind een rokje met laarzen ook kunnen,
behalve als het een heel zomers rokje is,
en dan met echt winterse laarzen.

Ik vind het wel kunnen, alleen mij staat het niet :stuck_out_tongue:

rokje met laarzen kan gewoon, alleen het ligt inderdaad aan de combinatie…
persoonlijk ben ik niet zo weg van witte laarzen :stuck_out_tongue: aardige vriendin trouwens? heel subtiel ook…

rokje met laarzen kan best, als je het maar leuk combineert.
wel een rare opmerking van dat meisje, wat doet die dan onder een rokje 's winters? sandalen met sokken ofzo?:crazy_face:

Ik vind dat jouw vriendin een rare gedachtegang heeft.

Dan zou zij het vast niet zo mooi vinden… Maar als jij het toch mooi vind! Jij moet zelf kunnen dragen wat jij leuk vind en ik vind het heel goed kunnen.

dat is niet zo heel aardig van haar om te zeggen vind ik! naar mijn mening is een rok + laarzen trouwens echt niet raar, maar het ligt ook wel een beetje aan de rok, sommige combinaties zijn minder geslaagd dan andere… maar die van jou vind ik wel leuk! (al ben ik zelf meer voor donkere laarzen)

was die vriendin toen niet gewoon ergens een beetje boos om of jaloers op je ofzo dat ze zo’n opmerking maakte?

[b]hmmm niet echt maar soms maakt ze wel eens meerder opmerkingen waarvan ik denk, mens kom op.

of ze gaat in het openbaar heeel boos worden om niets wat ik heb gezegd en die mensen kijken me dan aan van : wtf?

en ik schaam me dan kapot :frowning_face:[/b]