Roger Federer

Ja, kan t ff niet laten :slightly_smiling_face:
Omdat hij gister eindelijk Roland Garros heeft gewonnen!
Ik ben helemaal weg van m, maar wat vinden jullie?

http://94.100.115.85/600250001-600300000/600293601-600293700/600293633_5_N1fD.jpeg

(Mss niet de vrolijkste foto, maar goed ; ))

http://94.100.115.205/267300001-267350000/267329201-267329300/267329286_5_CEHb.jpeg

hij heeft een harige buik…

veel jongens/mannen hebben een ‘harige’ buik

okee, nuttig, whaha :stuck_out_tongue:

ik ben echt super blij dat hij eindelijk roland garros heeft gewonnen!!

Ik vind hem neit megahot, ofzo, maar ook niet lelijk. Gewoon meh.

weet ik XD ik dwing later de mijne wel hem te scheren :slightly_smiling_face: of waxen.

de mooiste tennisser die er is:)

Ik vind hem niet zo… Sowieso ben ik toch voor Nadal (ook al volg ik tennis niet echt)

ja, hij is een goede tenisser maar lekker?
Hell no

Ik vind het geen mooie man. Maar ben al heel lang een trouwe fan :relieved:. Zat gisteren te schreeuwen op de bank… :flushed:

Hij lijkt op Jeroen van der Boom op die foto O.o
Maargoed, ik vind hem te oud lijken. Alsof het zo je vader had kunnen zijn, not dus.

hee, is dat niet die tenisser ofzo?
vind hem niet bijzonder.

hahaa, idd! Ik vind hem wel schattig en hij is echt mijn favoriete tenniser. In tegenstelling tot Nadalino die ik verafschuw. Dat haar, die kont, die overdreven blijheid bij winst om de ander het verlies nog 'ns ff goed in te peperen, nee…

Ik ook :stuck_out_tongue: Ook echt van die dingen waar iemand die t niet ziet niks van snapt :stuck_out_tongue: Zo van AAH! NEE! Ja! En op t laatst: ieeeeeeeeeeeeeeee… Woeoeoeoe :stuck_out_tongue:

federer is mijn held.
die gast speelt zo geweldig tennis, dat is gewoon echt, neja heb dr geen woorden voor. het is gewoon érg mooi :slightly_smiling_face:

hij is echt supper goed! ik volgde hem eerst wel maar nu niet meer,
ik vind nadal trouwens lekkerder…

^^ ik vind nadal niet lekkerder dan federer hoor
nadal is zo’n bosaap xd

beste tennisser.