Rode wangen

Heei,
Ik heb altijd heel erg rode wangen. En dan niet van het blozen ofzo, maar echt gewoon altijd en knalrood. Heeft iemand hier misschien tips voor?
X.

Van die groene concealer? Is te koop bij de Hema wel. of groen, of gewoon beige was dacht ik tegen roodheid…

Groene concealer? Oke, ik zal het eens proberen!

Als je het echt altijd hebt, kan het gewoon bij je horen. Sommige mensen hebben dat nou eenmaal, en er is niks aan te doen.
behalve er een flinke laag make-up op smeren, maar dat is ook weer slecht.
je kunt trouwens ook altijd even googlen, heb ik ook gedaan. (:

Ik ken een meisje en als ze praat, wordt ze knalrood. Dit weet ze zelf ook en natuurlijk schaamt ze zich ervoor, maar het HOORT bij haar.

Maar ik snap het wel, je kan ook gewoon foundation op doen en als je bloost, zie je dat niet zo goed :wink:

Ja, maar het is niet van blozen. Gewoon midden op de dag enzo, worden mn wangen super rood.

heb ik ook, standaard. dit hoor ik elke dag een paar keer. ; ‘heb je het warm, je ziet zo rood.’

Tsja, ik zou het niet weten. Ik heb juist nóóit rode wangen… :frowning_face: Bij mij is het vaak: ‘Ben je ziek, wat zie je bleek.’ -.- Maar groene concealer is meer voor rode vlekjes en niet voor je hele wangen, dat wordt een heel gedoe in de ochtend denk ik. :wink:

Ik ben ook heel snel rood, maar dat is uit schaamte of iets haha.
Maar anders neem je foundation (poeder) mee naar school?
Dat kun je dan lichtjes op je wangen deppen, dat helpt wel (:

Mijn god dat heb ik dus ook. Ik word er gek van.
Elke dag krijg ik de vraag: Heb je het heet? Terwijl ik me normaal voel, en als ik van buiten kom is het: Is het koud buiten, je hebt van die rode wangen?

Maar ik heb standaard rode wangen, 24/7

En het is geen couperose?

Ik heb ook áltijd rode wangen en ook van die hamsterwangen, maar iedereen vindt 't wel schattig, haha. Het hoort dus ook bij me, weet alleen niet wat je er aan kan doen …

ik heb het heeeeeel erg.
Ik doe er een beetje poeder op, dan is het al veel minder.

ik heb ook rode wangetjes ahah, teminste dat vind ik …
me vriendinnen zeggen dat t best mee valt… maar het is best hinderlijk inderdaad!
want k ben getint en dan licht rode wangen, echt lelijk haha!

Ik heb het ook. Ik ben altijd wel een beetje rood en soms wordt het ineens heel erg rood. maar ik gebruik nu sinds een tijdje een groene concealer van bybeautygloss.nl en daaroverheen een lichte laag foundation en het helpt bij mij wel. (:

sommige mensen hebben dat gewoon en dat hoort bij ze. ik ken ook een jongen die dat erg heeft maar hoort gewoon bij hem en het is schattig :stuck_out_tongue:

Ik heb ook hele rode wangen, vooral als ik zweet word ik echt een tomaat, maar dat heeft mijn hele familie wel, m’n vader ook, hij zegt dat het komt omdat we ons zweet niet goed ‘kwijt kunnen raken’.

ik heb het ook echt vaaaak, maar meestal komt het van het lachen maar daarna blijft het keilang rood :confused: en het wegwerken met poeder lukt bij mij wel een beetje.

Oke, kan het proberen (: