Rode vlekken op borsten bij douchen/zwemmen...

Hey,

ik had een vraagje, want elke keer als ik douche of ga zwemmen krijg ik rode vlekjes op en net iets onder mn borsten. Het eerste waar ik eerst aan dacht was dat het door chloor kwam (weet niet waarom) maar dat kan natuurlijk niet bij douchen, en andersom met zeep. Misschien is het wel extreem gevoelig ofso.

Weet iemand van jullie een product/iets waarmee dit over gaat? T ziet er namelijk niet bepaald sexy uit xd

nog nooit van gehoord, beschouw dit maar als een upje

Dan douche je te heet of je gebruikt iets waar door allergie reactie krijgt.

ik heb dat ook altijd na het douchen. Maar dan gewoon echt overal op mijn huid rode vlekken. Volgens mij komt het gewoon door de warmte ofzo.

Ja dat heb ik ook, maar echt al bij water vanaf 20 graden ofzo. Dus ik weet t niet… Ik heb t overigens niet in chloorwater, dat is dan wel weer vreemd.

ik zal eens kijken of het helpt om koud te douchen (brr ;p)

Ik heb geen idee, maar mijn huid reageerd ook wel op water.
Ik heb best veel wondjes door hockey (blauwe plekken, schaafwonden etc.) en als ik douche worden die wondjes helemaal blauw/paars. Ik weet niet of het normaal is, maar ik ben dus ook wel benieuwd hoe het komt.

ooh, jup dit heb ik ook… maar dat komt omdat ik altijd veel te heet douche :’)

dat heb ik een half jaar gehad. maar nu douche ik op iets minder dan 35 graden en het is ineens niet meer.

ik zat dan altijd helemaal onder: mn borsten, buik, hals, rug, armen. echt superstom! maar ik gebruik ook douchegel zonder parfum nu (weet niet of dat het nou echt is ofzo) en douche dus kouder zoals ik hierboven al zei. en het is opgehouden. maar misschien is het gewoon een kwestie van tijd?

Heb ik ook soms als ik te heet douche, maar van dat zwemmen heb ik geen idee…

Ik heb het ook altijd als ik douche of zwem. Ik heb geen idee wat je er tegen kan doen, dus een upje!

ik heb dat ook bij douchen en in bad gaan. Bij zwemmen niet (zover ik weet tenminste:P) maar volgens mij kan het geen kwaad ofzo!

ooh ik heb dat ook
heb dan vooral in mn hals, gezicht en bij mn borsten rode plekken
ik douche meestal op 37 graden, dat kan toch niet te heet zijn…

@AmericaToday dat ga ik ook wel proberen! xd

hm geen idee? heb het wel als ik te heet douche op mijn benen

Ik heb hier ook last van… mijn vlekken zijn best wel groot, met een licht puntje in het midden en het jeukt ook… ik heb er cetrizine tabletten voor gekregen en het werkt perfect! het is idd niet zo charmant… ik heb het over mijn hele lichaam dus als ik ga zwemmen of op vakantie ben neem ik er 1 per dag en hem ik nergens last van!

Na het douchen heb ik het altijd op de binnenkant van mijn onderbenen. Helemaal rood & soms jeukt het ook wel een beetje. En dat trekt een kwartiertje daarna weer gewoon weg.