Rode vlekjes na puistjes

Hallo (:
ik heb niet zo snel last van puistjes maar altijd nadat ik een puistje heb gehad is er is geen bobbeltje meer op mijn huid maar blijft er altijd heel erg lang een rood vlekje zitten op de plek waarop het puistje heeft gezeten. Heeft iemand tips voor om het te zodat het sneller weggaat, want ik vind het namelijk niet zo fijn om er elke keer concealer/foundation erop te smeren.

Als dit topic al bestaat sorry voor het dubbeltopic maar kan je dan even de link geven? (:

daar heb ik ook last van. upje dus.

same problem, upje!

heeel irritant probleem ja idd!:open_mouth: ik denk dat er niks anders op zit dan er wat cover spul op te doen:( en het beste is nog om er niks op te doen… dan geneest het het snelst volgens mij?
xxx

up

Precies daar heb ik ook last van
Maar wat bij mij er tegen helpt is Bio Oil

ik heb er ook last van,alleen zijn het een niet echt puistjes maar bobbeltjes :s
heb nu nog steeds een rode vlek op mijn wang,maar volgens mij is het wel ietsje minder geworden toen ik het bobbeltje een tweede keer had uitgeduwd.

up

up

dat zijn littekentjes
je kan er dus een beetje littekencreme op doen
dat doe ik altijd en dat helpt wel goed!

Bedankt voor alle goede tips en upjes (: littekencreme en bio oil koop je gewoon bij de apotheek neem ik aan (:

hier heb ik dus ook last van!