rode vlekjes door puistjes

Ik ben al sinds een jaar aan de pil. Vroeger had ik wel eens een paar puistjes deze kneep ik dan uit. Nu heb ik sinds een half jaar geen last meer van puistjes alleen als ik ongesteld ben eentje of twee maar dat is niks. Het enige waar ik wel heel erg mee zit is dat ik heel veel rode vlekjes heb op de plaatsen waar de puistjes hebben gezeten. Ik heb deze rode vlekjes alleen op me wangen. Heeft iemand dit ook of weet iemand wat je hieraan kan doen?.

Dit herken ik wel een beetje, alleen zijn het bij mij een soort kleine bultjes, maar het zijn geen puisten…

Ik weet dus ook niet wat je er tegen kan doen :’) Upje.

Ja het is wel heel vervelend want ik heb nu eindelijk geen last meer van puistjes maar moet die rode vlekjes alsnog bedekken met foundation. En die vlekjes zijn vaak nog beter zichtbaar dan een gewoon puistje

Ik heb ook van die rode vlekjes, ook door puistjes denk ik. Heb bijna geen last meer van puistjes maar wel als ik ongesteld moet worden of ben. Ik smeer dagelijks foundation op omdat mijn gezicht niet egaal is. Wel jammer maar zonder zie je gewoon al de oneffenheden.

Ik heb ze ook. Bij mijn heeft de zon geholpen, ik was naar Italië en nu ik terug ben zijn ze wat vervaagd. Dit is niet zo’n hele goeie oplossing want de zon is best schadelijk voor je huid. Voor de rest smeer ik een littekencrème van biodermal, dat helpt ook. Ik moet ze helaas nog bedekken met foundation en concealer maar het wordt steeds beter.

Dat je ze uitknijpt zorgt voor littekens, die rode vlekjes zijn waarschijnlijk littekens.

ik heb er ook last van, terwijl ik mijn puistjes juist nooit uitkneep…
maar het wordt wel steeds minder! dus er is hoop :wink:

ik heb hier ook last van. ben nu aan het experimenteren met slakkenslijmgel. ik hoop dat dit gaat werken :flushed:

Ik heb het ook… ik denk dat laseren het enige is dat kan helpen