Rode 'vlek' in mijn nek!?

hoi,

ik heb sinds gister een rood vlekje(diameter ongeveer 1,5 cm) aan de bovenkant van mijn nek. als ik er op duw voelt het net iets anders aan dan als ik gewoon op mijn nek duw. Rare uitleg maar het voelt dus als iets anders dan gewoon een vlekje/bloeduitstorting ofzo.
Weet iemand wat het kan zijn? Zou het snel weggaan? ik schaam me heel erg atm.

ps-ik heb nooit waterpokken gehad, dat kan het toch niet zijn? of wel?

*scared!*

Zuigzoen?

Ik denk gelijk aan een zuigzoen xD

Is het helemaal rond? Dan kan het eczeem zijn. Het ziet er dan een beetje uit als een zuigzoen. Jeukt het ook??

Ik zal voor de zeker heid toch even naar de dokter gaan als ik jou was. Want het kan van alles zijn vooral omdat het ineens in je nek zit.

Nee geen eczeem geloof ik, gewoon… een raar vlekje. hahahahahahaha nee geen zuigzoenXD ik ben nog een groentje (klinkt stom om te zeggen misschien, maar ik ben dus duidelijk geen sletXD). gister nog zei mijn vriendin heel trots ‘ja jongeuh ik heb allang gebekt. jij ook? jij hebt nieteens een vriendje gehad?’.
ten eerste heel sletterig om te zeggen, ten tweede zijn dat haar zaken niet en ten derde weet ze dat ik onzeker ben met mijn uiterlijk, en dat mijn vriendje bijna een jaar geleden is geschept door een auto en nu dood is, en dat jongens me bijna niet meer boeien. Echt beter krijgt dat kind een soa, ze is mijn vriendin niet meer… Sorry moest ik ff kwijt het zit me dwars XD.

Oh ja want als je een zuigzoen hebt ben je meteen een slet :")

^^ wou ik ook zeggen, oordeel niet zo snel !
dat jij niet gezoend hebt oke, maar dat wil niet zeggen dat meisjes
die al wel gezoend hebben een slet zijn ?

Inderdaad, je kan zo’n dingen ook per ongeluk van je vaste vriendje krijgen als hij iets te wild is hoor :’)

Kunnen ook stressvlekjes zijn.

Dit wilde ik ook zeggen, ja.

Exactement. (:

Haha… Mijn vriend en ik hadden eens een “gezellige” nacht en toen ik de volgende ochtend naar beneden liep, keek zijn moeder nogal geschrokken (zorgerig type). Ik vroeg echt zo ‘Uh? Wat?’, en toen wees ze zo naar mijn nek. Nou… mijn vriend zijn zuigzoenen hadden een hele blauwe streep opgeleverd haha! Het leek niet eens meer op het resultaat van een zuigzoen.
Maar ja… misschien wel een allergische reactie op een sieraad misschien? Dat had ik eens een keer… kreeg een ontzettend mooie ketting en wilde die gelijk aan doen. De volgende dag helemaal rood van de irritatie :pensive:’ ach ja…

kan ook van douche kan je ook rode vlekjes van krijgen

Of een irritatie van een nieuw verzorgingsproduct/sieraard/kledingstuk?

Erg voor je dat je vriend omgekomen is, maar je beledigt nu wel alle meiden die ooit een zuigzoen hadden. Ik heb er ook af en toe eentje en ik ben allesbehalve een slet.