Rode trui h&m

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0023689_1.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]

Vandaag heb ik deze trui bij h&m gekocht. Niet meteen een miskoop, maar ik heb eigenlijk nog niet zoveel ervaring met felle kleuren combineren :stuck_out_tongue:
Vandaag had ik hem bij een lichtbruine broek aan, wat wel heel leuk stond. Maar ik draag ook vaak zwarte broeken, maar het lijkt mij niet zo mooi met een zwarte broek of ligt dat aan mij?
Ook had ik eerst het idee om het met een 5 euro h&m rokje aan te doen en dan panty en zwarte laarsjes, maar dan vind ik weer dat de onderkant van mn kleding allemaal zo zwart is en de bovenkant dan opeens zo fel rood lijkt mij niet zo mooi :stuck_out_tongue:.
Nouja, hoe zouden jullie dit combineren?

* blauwe jeans

• zwarte broek
  • donkerblauwe broek
  • etc.

En heel simpel afstylen met kleine accesoires. Niet teveel poespas!

Super leuke trui trouwens! Ik heb de roze variant besteld.

Je kan het misschien met een donkergrijze ipv zwarte panty doen? Dan wordt het al meteen een stuk minder in tweeën gedeeld denk ik :slightly_smiling_face:

Hmm misschien wel…
Heb hem nu met een zwarte broek met grijzige laarsjes aan, staat ook wel leuk :slightly_smiling_face:.

met een jeansbroek doet dat mij altijd denken aan gertje van samson en gert. aangezien die ALTIJD een rood hemd/jeans aan had.
maar met een donkerblauwe chino vind ik het wel kunnen. of een mosgroene/donkergroene broek.

HAHAHAHAH MIJ OOOOK

haha nu je het zegt :stuck_out_tongue: jeansbroek is nu ook geen optie meer voor mij hehe ':stuck_out_tongue:

Haha t is wel een super leuke trui ! zag vandaag iemand die dezelfde aanhad :slightly_smiling_face:

Ik heb de wijnrode! Gewoon skinny en laarsjes? Zo’n cirkelsjaal erbij is misschien ook wel leuk! Misschien met zo’n 5 euro rokje en een bruine maillot? Dan is het niet helemaal zwart :wink:

bruine maillot is wel een idee! die heb ik toevallig nog liggen! hij zit nu in de was, als 'ie weer schoon is eens proberen.
ja hij is echt leuk en ik vind hem lekker warm. hij heeft ook zo`n leuk detail op de rug :slightly_smiling_face:

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0023689b_1.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_BACK]&call=url[file:/product/large]

Op een lichtblauwe skinnyjeans met zwarte gympen of allstars eronder

met een simpele broek en dan een witte blouse met een kraag eronder, of een afneembaar kraagje, bikerboots zijn ook leuk erbij en dan als je voor de blouse hebt gekozen doe je er nog een simpele hangketting bij… dat zou ik doen

Leuke lichte jeans, met stoerdere laarsjes. Zou het lekker casual laten! Maar doe het alsjeblieft niet met een bloesje eronder, vind ik zó tuttig :blush:

Deze Uggs eronder!

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTMMkxR7TYlJtW4nPRxkCKceCus_3mul2cHAw8fZIF1PKGnjNbk

Blouses en uggs draag ik niet, maar ik heb m eergister gedragen met een donkerbruin rokje en zwarte enkellaarsjes eronder. Stond heel leuk vind ik zelf. :slightly_smiling_face:
Bedankt voor jullie tips!