rode tenen/voeten

Hey, ik heb al mijn hele leven ‘last’ van rode tenen. Het is niet dik of opgezwollen ofzo, het jeukt niet en het doet ook geen pijn. Het zijn dus geen wintertenen;p
Ik heb er met name last van als ik het warm heb. In de zom er krijg ik ook regelmatig de vraag of mijn tenen verbrand zijn…

Nu is mijn vraag, heeft iemand dit ook en kan ik dit veranderen? Ik weet, het is niet een verschrikkelijk probleem, ik vind het ook niet afschuwelijk ofzo maar áls ik het weg kan krijgen hoor ik het graag:)

Oh, en nog even een vraag over voeten… leek me een beetje nutteloos om daar een topic over te maken:
wat kan je in een voetenbadje doen voor mooie, verzorgde voeten (liever geen bruistabletten, de winkels zijn dicht;p)

Nee, aangezien ik verder niet echt klachten heb…

Misschien gewoon een hele goede doorbloeding in je tenen?

Mijn tenen zijn ook heeeel rood als ik gedoucht heb ofzo en normaal vaak paars-achtig of normaal maar ik heb dan ook slechte doorbloeding/wintertenen :’) Verder weet ik niet echt wat jij hebt, als je verder geen klachten hebt is het niet zo erg toch?

Volgens mij is een klein beetje badolie ook geschikt in een voetenbadje, moet je wel maar héél weinig gebruiken! Een meisje die ik ken gebruikt honing haha…

En over je eerste vraag… I don’t know sorry.

Bedankt allemaal:)

Die rode voeten heb ik ook in de zon enzo, maar dat is gewoon door je doorbloeding denk ik. Niks aan de hand, heel normaal ook. En voor je voetbad: citroensap?