rode spoeling

Rood haar vind ik soms best cool, dus ik dacht… waarom zou ik niet eens een spoeling proberen. Gewoon om een tijdje een ander kleurtje te hebben.
Mijn haarkleur is midden/licht bruin (net wat donkerder dan donkerblond) zou dat pakken denk je?
Of heeft iemand dit eerder gedaan?

ik denk dat je dan wel precies de goede kleur hebt om hem te laten pakken.
Ik heb zelf rood haar, dus geen ervaring met rood spoelen;)

Ik heb terracotta van L’oréal Casting Creme gebruikt op donkerblond haar. Het is verschieten in het begin, maar het went wel (:

De spoelingen van Schwarzkopf country colours gaan er wel vlugger uit, dus misschien dat je best die eens probeert.

Ik heb zelf hele slechte ervaring met spoelingen, het bleef bij mij altijd voor een gedeelte zitten en het bleef maar een paar dagen echt mooi. Kun je het beter verven. :V

:rainbow_flag:

Spoeling probeer je echt beter voor je aan verven begint. Het is makkelijk, kleur vervaagt: bijna of geen last van uitgroei, minder slecht voor je haar, als de kleur niet meezit kan je head en shoulders er massa’s indoen etc…

Mijn haar heeft de neiging om beschadigd te zijn dus ik vind spoelingen echt een heel handig alternatief. Heb er nog nooit echt problemen mee gehad.

Oke!

Dan ga ik dat eens proberen (als ik het aandurf :wink:)
BEdankt!

Oke!

Dan ga ik dat eens proberen (als ik het aandurf :wink:)
BEdankt!